Ogłoszenie numer: 4493897, z dnia 2021-04-23
Główną gałęzią działalności spółki jest produkcja i sprzedaż specjalistycznych maszyn oraz urządzeń wykorzystywanych w lotnictwie dla naziemnej obsługi statków powietrznych. Równocześnie działamy w branży urządzeń komunalnych. Zajmujemy się nie tylko sprzedażą maszyn i urządzeń, ale również sprzedażą części zamiennych, świadczeniem usług naprawy oraz konserwacji. Spółka cechuje się koncepcją działalności tzw. ”SSS” (Sale, Service and Spare parts), czyli Sprzedaż, Serwis, Części zamienne. Na tym polega nasza konkurencyjna przewaga, ponieważ oferujemy kompleksowy pakiet usług dla naszych klientów.
Mechanik serwisu
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Stanowisko podlega (bezpośredni przełożony):
- Inżynier Serwisu
Główne cele stanowiska pracy:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń Klienta poprzez świadczenie usług serwisowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, w tym usług montażu i szkoleniowych.
- Zapewnienie prac wewnętrznych produkcyjnych, realizacja procesów przedsprzedażowych, modernizacji i odnawiania (up-grade).
- Budowanie pozytywnego wizerunku Spółki poprzez terminowe dostarczanie wysokiej jakości usług oraz doradztwo.
Główne obowiązki i zakres odpowiedzialności:
- Zapewnienie użytkownikom obsługi technicznej gwarancyjnej i pogwarancyjnej urządzeń, w tym na warunkach określonych w umowie z Klientem.
- Rejestrowanie oraz monitoring realizacji zgłoszeń użytkowników dotyczących awarii i niesprawności technicznych urządzeń.
- Prowadzenie analiz przyczyn oraz statystyk historii usuwania awarii zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi.
- Rekomendowanie usprawnień technicznych sprzętu.
- Doradztwo i konsulting, w tym weryfikacja, w zakresie tworzonych przez klienta specyfikacji technicznych produktów oraz opisów charakterystyki usług.
- Dbałość o nieustanne podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności - własnych oraz współpracowników.
- Aktywny udział w prowadzeniu technicznych szkoleń dla użytkowników, przy dostawach zamówionego sprzętu.
- Organizacja, przygotowanie oraz wykonanie:
- obsługi technicznej,
- napraw i remontów, w tym up-grade'ow, montaży, ostatecznych regulacji, itp.,
- czynności w ramach PDS (pre-delivery service) i FAT (factory acceptance tests) oraz first start trainings.
- Terminowe tworzenie raportów po diagnostyce, przeglądach, naprawach, up-grade’ach urządzeń.
- Zamawianie części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i narzędzi - w związku z realizowanymi działaniami - oraz zapewnienie ich prawidłowego montażu i użycia.
- Kontakt z dostawcami w zakresie zaspokojenia roszczeń z tytułu reklamacji i rękojmi oraz poszerzania swojej wiedzy w zakresie oferowanych przez nich produktów i usług.
- Zbieranie wiedzy i doświadczeń od Klientów oraz z rynku, celem przekazania jej współpracownikom, tak aby wspierać:
- poszerzanie oferty Spółki,
- poprawę jakości obsługi Klienta,
- podnoszenie poziomu sprzedaży.
- Stała komunikacja i współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w celu zwiększenia efektywności oraz zoptymalizowania procesów w przedsiębiorstwie.
Wymagania
PODSTAWOWE WYMAGANIA NA STANOWISKU PRACY
Wykształcenie:
- wyższe inżynierskie, preferowane w zakresie mechaniki.
Doświadczenie zawodowe:
- minimum 2 lata w realizacji usług serwisowych, w branży lotniczej lub w pokrewnych (urządzenia budowlane, rolnicze, magazynowe, inne)
Dodatkowe szkolenia, uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- Uprawnienia SEP
Znajomość języków obcych:
- Biegły j. angielski / jęz. Techniczny
- J. rosyjski mile wiedziany