- współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej
- inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych
- budżetowanie i negocjacje z dostawcami
- kontrola efektywności podejmowanych działań
- współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe, digitalowe, drukarnie etc.)
- budowa rozwiązań kreatywnych i zarządzenie procesem ich akceptacji
- organizacja eventów, targów i konferencji
- nadzór nad jakością oraz terminowością działań promocyjnych
- zarządzanie stockiem POS
- monitoring i analiza działań konkurencji
- min. 5 lat doświadczenia zawodowego w marketingu (preferowane B2C)
- doświadczenia i umiejętności współpracy z zewnętrznymi dostawcami marketingowymi
- zdolności analitycznego myślenia i konstruowania wniosków na podstawie istniejących danych
- samodzielności i zdolności do kompleksowego zarządzania projektami
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- sprawności w obsłudze pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
- odporności na stres i umiejętności efektywnego prowadzenia kilku działań jednocześnie
- talentu negocjacyjnego
- zdolności do myślenia koncepcyjnego
- poprawnego formułowania myśli w języku polskim
- otwartości na współpracę, szacunku dla ludzi i umiejętności pracy w zespole
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- hands-on approach
- Pracę w strukturze importerskiej
- Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Poznaj
Asian Automotive Distribution Center
Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.