Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz...
  • Manager ds. Trade Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji; Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym; Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych, trendów i zmian na rynku aptecznym;...
  • Lider Marketingu

    GOMEZ   Suchy Las    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Budowanie strategii spójnej komunikacji marki oraz realizacja strategii marketingowej; Kreowanie wizerunku firmy, kreowanie wizerunku kreatywnej części strony www (cykliczna zmiana komunikacji skierowanej do Klienta),; Planowanie, tworzenie i koordynowanie działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing manager

Asian Automotive Distribution Center
Warszawa
menedżer
kontrakt B2B
praca stacjonarna
162 dni temu
Osoba zatrudniona na stanowisku Marketing Managera będzie odpowiedzialna za wdrożenie strategii marketingowej dla nowej marki samochodów dynamicznie rozwijającej się na rynku polskim. 
 
Marketing manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej 
  • inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych
  • budżetowanie i negocjacje z dostawcami
  • kontrola efektywności podejmowanych działań
  • współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe, digitalowe, drukarnie etc.)
  • budowa rozwiązań kreatywnych i zarządzenie procesem ich akceptacji
  • organizacja eventów, targów i konferencji
  • nadzór nad jakością oraz terminowością działań promocyjnych
  • zarządzanie stockiem POS
  • monitoring i analiza działań konkurencji
Od kandydatów oczekujemy:
  • min. 5 lat doświadczenia zawodowego w marketingu (preferowane B2C)
  • doświadczenia i umiejętności współpracy z zewnętrznymi dostawcami marketingowymi
  • zdolności analitycznego myślenia i konstruowania wniosków na podstawie istniejących danych
  • samodzielności i zdolności do kompleksowego zarządzania projektami
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • sprawności w obsłudze pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
  • odporności na stres i umiejętności efektywnego prowadzenia kilku działań jednocześnie
  • talentu negocjacyjnego
  • zdolności do myślenia koncepcyjnego
  • poprawnego formułowania myśli w języku polskim
  • otwartości na współpracę, szacunku dla ludzi i umiejętności pracy w zespole
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • hands-on approach
Oferujemy
  • Pracę w strukturze importerskiej
  • Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
  • Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Asian Automotive Distribution Center

Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz...
  • Manager ds. Trade Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji; Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym; Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych, trendów i zmian na rynku aptecznym;...
  • Lider Marketingu

    GOMEZ   Suchy Las    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Budowanie strategii spójnej komunikacji marki oraz realizacja strategii marketingowej; Kreowanie wizerunku firmy, kreowanie wizerunku kreatywnej części strony www (cykliczna zmiana komunikacji skierowanej do Klienta),; Planowanie, tworzenie i koordynowanie działań...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379