PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów reprezentujących inne kraje i obszary. Aktualnie dla międzynarodowej spółki handlowej, poszukujemy najlepszego kandydata/ kandydatki na stanowisko:
Marketing Manager to osoba, która odpowiada za tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu i rozwoju marek oferowanych produktów.
- Opieka nad działaniami marketingowymi firmy we współpracy z spółkami z grupy,
- Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów/usług,
- Wprowadzanie i promowanie nowych marek na rynek polski i pozostałe rynki podległe,
- Zarządzanie polityką cenową,
- Doradztwo i szkolenie,
- Negocjacje,
- Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (współpraca z działem handlowym),
- Kreacja materiałów promocyjnych, katalogów, informacji prasowych, targów, itp.
- Koordynacja projektów promocyjnych firm partnerskich,
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów i usług,
- Przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych,
- Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami jak agencje reklamowe, PR, itp. i firmami współpracującymi (partnerami, Klientami, firmami poza granicami Polski),
- Współtworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie budżetu marketingowego.
- Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie),
- Dobrą znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację zarówno w mowie jak i piśmie,
- Rozbudowaną wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office)
- Wiedzę w obszarze działań rynkowych oraz doświadczenie w pracy w dziale marketingu w firmie handlowej,
- Doświadczenie w pracy z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi,
- Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń produktowych,
- Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
- Umiejętność pracy w zespole, ale także w pracy indywidualnej,
- Samodzielność i odpowiedzialność w realizowaniu projektów
- Zaradność i poszukiwanie optymalnych rozwiązań
- Chęć pracy w stabilnej, niekoncernowej organizacji
- Umiejętności analityczne
- Rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, doskonała organizacja pracy i bezkonfliktowość.
- pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwości rozwoju kompetencji
- umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia
- możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,
- stabilność.