PROFIT HR (Certyfikat 8985) MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Klienci PROFIT HR to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z Regionu D-A-CH.
Jednym z naszych Klientów jest międzynarodowa spółka produkująca i dystrybuująca szeroką paletę artykułów biurowych i piśmienniczych na rynkach europejskich. Siedziba firmy znajduje się w Centrum Katowic.
Firma naszego Klienta reprezentuje renomowanych, światowych producentów znanych marek premium oraz sama jest producentem własnych brandów.
W związku z rozwojem działu marketingu i koniecznością zatrudnienia osoby zarządzającej działem, poszukujemy do pracy w centrali firmy w Katowicach kandydata/kandydatki na stanowisko:
Marketing Manager (m/f) j. angielski
Miejsce pracy: Katowice, Centrum
Nr ref.: MM/MB/KAT
Praca stacjonarna
Wynagrodzenie: około 11 700 – 13 300 PLN Brutto
OPIS STANOWISKA
Nasz Marketing Manager to osoba twórcza, nie odtwórcza. Osoba , którą zatrudnimy odpowiada za tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu i rozwoju marek oferowanych produktów w całej Europie w różnych kanałach sprzedażowych (E-commerce, Kanał Nowoczesny, Dystrybutorzy, Kanał Tradycyjny). To kreatywny Lider zespołu, aktywnie uczestniczący w rozwoju, kreacji i innowacji Brandów.
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- Opieka i zarządzanie działem marketingu,
- Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów/usług,
- Product Management,
- Wprowadzanie i promowanie nowych marek na rynek polski i pozostałe rynki europejskie,
- Zarządzanie polityką cenową,
- Doradztwo i szkolenie,
- Negocjacje,
- Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (współpraca z działem handlowym),
- Kreacja materiałów, katalogów, informacji prasowych, targów, itp.
- Koordynacja projektów promocyjnych firm partnerskich,
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów i usług,
- Przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych,
- Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami jak agencje reklamowe, PR, itp. i firmami współpracującymi (partnerami, Klientami, firmami poza granicami Polski),
- Współtworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie budżetu marketingowego.
WYMAGANIA- OPTYMALNY KANDYDAT POSIADA:
- Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie lub podobne),
- Doświadczenie na stanowisku w dziale marketingu w firmie handlowej w branży artykułów biurowych, piśmienniczych, gadżetów reklamowych lub podobnej,
- Bardzo dobrą/ Dobrą znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację zarówno w mowie jak i piśmie,
- Rozbudowaną wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office, programy graficzne, itp.)
- Doświadczenie w pracy z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi,
- Praktyczna wiedza w przeprowadzaniu szkoleń produktowych,
- Kreatywność i wyczucie trendów rynkowych,
- Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
- Umiejętność pracy w zespole, ale także w pracy indywidualnej,
- Odpowiedzialność w realizowaniu projektów,
- Zaradność i poszukiwanie optymalnych rozwiązań,
- Chęć pracy w stabilnej, niekoncernowej, mniejszej, ale międzynarodowej organizacji (aktualnie około 30 osób),
- Umiejętności analityczne,
- Rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, doskonała organizacja pracy i bezkonfliktowość.
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę (pierwsza na okres 7 miesięcy, następnie czas nieokreślony),
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,
- Stabilność,
- Rozwój.