Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor działu Usług konsumenckich

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usługi concierge oraz rozwiązania...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Pard Europe Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zadania: Wdrożenie procesów i funkcjonowania działań marketingu; Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających...
  • Marketing Director

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B   7 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie strategii marketingowej oraz ścisła współpraca z Zarządem w zakresie realizacji planów operacyjnych. Zarządzanie zespołem marketingowym. Realizowanie polityki sprzedażowo-marketingowej firmy. Monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji....
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Director, GBS

Warszawa
praca stacjonarna
1499 dni temu


JTI Poland
is part of Japan Tobacco International, a leading international tobacco company. We operate in 130 countries, employ over 45,000 people worldwide and our product portfolio includes world-renowned brands such as Camel, LD, Winston and Logic, available on the Polish market.


In Poland, we employ over 2,300 employees and we are the 3rd player in the tobacco industry. Since the beginning of JTI’s operations in Poland in 2007, we have been the fastest growing tobacco company: our market share has more than quadrupled and our production volume has grown more than 10 times.


But our business, isn’t just business. Our business is our people. Their talent. Their potential. We believe when they’re free to be themselves, grow, travel and develop, amazing things can happen for our business. That’s why since 11 years JTI is one of the Top Employers in Poland, in 2020 being ranked number one for the second year in a row.

Marketing Director, GBS
Location: Warsaw
Nr ref.: 36067
WHAT WILL YOU DO:
  • Be responsible for achieving marketing excellence, creating superior consumer brand value and delivering category performance
  • Manage transition of marketing process from Market/Global Functions to Global Business Service centre
  • People Management (hiring, onboarding  and training the member of the team). Provide regular and actionable mentoring, feedback and professional development opportunities to direct reports
  • Drive functional agenda for Marketing function in the center in close collaboration with Global Process Owner and Headquarter
  • Update service level agreements on regular basis with Global Process Owners and respective Market counterparts
  • Drive continuous process improvement with the entire team
  • Focus on internal customer service and satisfaction and engage key stakeholders in regular performance dialogues
YOU ARE:
  • With University degree
  • With 10+ years work experience in marketing department in a multinational organization, people management experience
  • Have minimum 5 years experience in brand management and new product development
  • Deeply knowledgable about marketing & sales concepts
  • Experience with marketing support functions (promotion, market research, training, etc.)
  • Have good communication skills, strong analytical and project management skills
  • SAP knowledge is highly preferred
  • Fluent in English (written and spoken)
  • Visionary with proven leadership skills, self-starter
WHAT’S IN IT FOR YOU?
  • Dynamic working environment
  • Being the part of the team of energized and driven professionals with a great spirit
  • Wide development opportunities
  • Modern office in a convenient location
  • Flexible working arrangements
#joinJTI
https://jobs.jti.com/
If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp.z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.
 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

Why is it worth joining JTI GBS Poland?

JTI GBS Poland is the global business service center. It is the largest of its kind within JTI worldwide. By the end of 2023, it will employ nearly 1000 people. The employees of the Center are responsible for supporting various areas of JTI's Group operations, including finance, marketing and sales, HR, research and development, legal and regulatory affairs, and the global supply chain.

Recruitment process

Stage zbieranie aplikacji Apply Now!
Stage rozmowa telefoniczna Telephone Call
Stage spotkanie online Online Meeting with HR
Stage spotkanie Online Meeting with Manager
Stage propozycja współpracy Offer

Podobne oferty

  • Dyrektor działu Usług konsumenckich

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usługi concierge oraz rozwiązania...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Pard Europe Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zadania: Wdrożenie procesów i funkcjonowania działań marketingu; Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających...
  • Marketing Director

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B   7 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie strategii marketingowej oraz ścisła współpraca z Zarządem w zakresie realizacji planów operacyjnych. Zarządzanie zespołem marketingowym. Realizowanie polityki sprzedażowo-marketingowej firmy. Monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji....
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...