Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. eksportu

    KEGEL-BŁAŻUSIAK TRADE Sp. z o.o. Sp. k.   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Obsługa zamówień i zapytań od klientów zagranicznych.
  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Asystentka w dziale wsparcia sprzedaży

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta i Sprzedaży

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 13    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    5 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Asystent / Asystentka działu sprzedaży

    MaxTop Polska Sp. z o.o.   Sławków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis: wspieranie pracy działu handlowego; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; przygotowywanie ofert handlowych;
  • Asystent / Asystentka ds. księgowości

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
  • Specjalista ds. sprzedaży – kasjer

    Konsorcjum Stali S.A.   Marki    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
  • Specjalista w dziale handlowym

    INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH Sp. z o.o.   Wrocław, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa formalna ofert, zleceń i umów; przygotowywanie i umieszczanie na platformach zakupowych jako Wykonawca materiałów przetargowych (dokumentacja przetargowa); obsługa modułowego systemu ERP; przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu ofertowania i sprzedaży;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystent Działu Sprzedaży Kraków
Marketing Coordinator - Junior Pricing Administrator

Marketing Coordinator - Junior Pricing Administrator

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
2097 dni temu

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.

Marketing Coordinator - Junior Pricing Administrator
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 1111328
Federal Express Corporation (FedEx Express) is the world’s largest express transportation company. Leveraging its unmatched air route authorities and extensive air/ground infrastructure, FedEx Express connects markets, within just 1 to 2 business days that comprise 90% of the world’s economic activity. The FedEx Express global transportation network provides rapid, reliable, time-definite delivery of documents, packages and freight shipments worldwide.
A state-of-the-art information technology network enables information-rich service offerings. More than 2.5 million customers are connected electronically with FedEx Express through its web site or Customer automation systems.

# FedEx honoured with the prestigious Investor in Human Capital emblem! #
FedEx has been ranked #9 among the FORTUNE World’s Most Admired Companies list.
FedEx Named One of the 2017 Best Workplaces for Diversity by Great Place to Work and Fortune.


Responsibilities:

The hired person will be a part of the team supporting European pricing. Daily job will involve administrative duties, data entry, monitoring revenue accounts. Hired person will be providing day-to-day pricing support to the European & the Global Sales organizations, will identify, develop and implement process improvements to operational pricing. The job will also involve managing the Pricing intranet for the Sales audience.


Requirements:

  • Fluent English
  • Computer literate: good knowledge of MS Office tools, especially Outlook and Excel.
  • Excellent organizational skills
  • Flexibility – ability to adapt quickly and easily to changing priorities and last-minute deadlines.
  • Ability to identify and resolve issues.
  • Ability to challenge existing processes.
  • Ability to function in an international environment.
  • Experience in a similar position is an asset.


What we offer:

  • An extensive benefits package (private medical care, life insurance, sport cards, meal vouchers)
  • Occasional gift cards
  • Discounts
  • Challenging position in international environment
  • Opportunities supported by organisation for personal and professional development (Tuition Assistance)


Interested?
If this sounds like the right job for you then we look forward to hear from you soon.
If you wish to apply, please use the “apply” button.


Office Location: Al. Bora-Komorowskiego, Quattro Building.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. eksportu

    KEGEL-BŁAŻUSIAK TRADE Sp. z o.o. Sp. k.   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Obsługa zamówień i zapytań od klientów zagranicznych.
  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Asystentka w dziale wsparcia sprzedaży

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta i Sprzedaży

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 13    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    5 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Asystent / Asystentka działu sprzedaży

    MaxTop Polska Sp. z o.o.   Sławków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis: wspieranie pracy działu handlowego; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; przygotowywanie ofert handlowych;
  • Asystent / Asystentka ds. księgowości

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
  • Specjalista ds. sprzedaży – kasjer

    Konsorcjum Stali S.A.   Marki    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
  • Specjalista w dziale handlowym

    INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH Sp. z o.o.   Wrocław, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa formalna ofert, zleceń i umów; przygotowywanie i umieszczanie na platformach zakupowych jako Wykonawca materiałów przetargowych (dokumentacja przetargowa); obsługa modułowego systemu ERP; przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu ofertowania i sprzedaży;...