GRUPA KAN – międzynarodowy wiodący partner w zakresie produkcji i sprzedaży unikalnego produktu - systemu KAN-therm, specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych instalacji wodnych i grzewczych w budownictwie.
Posiada spółki zależne w Polsce, Ukrainie, Rosji, Białorusi, Niemczech oraz na Węgrzech. Produkty ze znakiem KAN-therm eksportowane są do 23 krajów, a sieć dystrybucji obejmuje swym zasięgiem Europę, znaczną część Azji, oraz Afryki.
Obecnie w związku z intensywnym rozwojem na rynku polskim, Grupa KAN prowadzi rekrutację na stanowisko:
Marketing Binzes Partner – rynek polski
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: NMR/P/1/2019
Zadania na stanowisku:
- współtworzenie strategii marketingowej na rynku polskim
- opracowywanie planów rocznych dla podległego rynku
- zarządzanie marką w celu budowania jej wartości i umacniania pozycji rynkowej
- zarządzanie budżetem marketingowym w ramach przyjętych planów rocznych
- sporządzanie raportów i analiz dotyczących realizowanych projektów marketingowych
- planowanie i realizowanie działań marketingowych w ścisłej współpracy z innymi działami w organizacji
- współpraca z agencjami reklamowymi bądź innymi partnerami zewnętrznymi w ramach realizowanych projektów
- współpraca i zarządzanie komunikacją dotyczącą marki we współpracy z osobami odpowiedzialnymi za działania w obszarze digital
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie marketingu zarządzania
- min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów (portfolio zrealizowanych projektów do zaprezentowania w trakcie procesu rekrutacji)
- doświadczenie w realizacji kampanii marketingowej w obszarze online i offline
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – w branży instalatorskiej lub budowlanej, lub szerzej w obszarze B2B – dodatkowy atut
- wiedza w zakresie analityki internetowej (Google Analytics), oraz pod kątem mediów społecznościowych
- dobra znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznej i innowacyjnej organizacji
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych, kierunkowe szkolenia rozwojowe
- kursy językowe finansowane przez firmę
- dofinansowanie do studiów podyplomowych
- możliwość wdrażania własnych pomysłów
- dużą samodzielność w działaniu
- pracę w międzynarodowym środowisku
- bogaty pakiet socjalny (m.in. katy Multi Sport, karta prywatnej opieki medycznej)