Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
  • Analityk

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    CEL PRACY przygotowywanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne firmy; dokonywanie analiz porównawczych; śledzenie zmian i trendów zachodzących na rynku; administracja systemów CRM;
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Analyst EMEA

Nigel Frank International
Kraków
praca stacjonarna
3217 dni temu



Our Client is a global market and technology leader in Engineered Joining Technology solutions, with more than 60 years of manufacturing and product-development experience across Europe, the Americas and Asia-Pacific.

Currently they are looking to employ a Market Analyst EMEA who will join their team in Kraków.

Marketing Analyst EMEA

Numer referencyjny: nfi. marketing220915

Miejsce pracy: Kraków

 

The key objectives:

 

Define EMEA market potential in specified geographical and industrial markets
Provide a qualitative and quantitative assessment of the competitors present in these markets
Define positioning/sales argumentation information to effectively displace the identified competitors

 
Main responsibilities:
  • Prepare a 12 month rolling plan of market analysis activities to support EMEA sales strategy.
  • Use desk research, market feedback and third party research to gather market intelligence which can be used to define sales growth potential.
  • Prepare research brief for suppliers of third party market intelligence.
  • Define KPIs that can be used to track the gathering, analysis and use of market intelligence.
  • Create a platform to give EMEA colleagues easy access to market intelligence information.
  • Other duties as assigned or requested.
Preferred Qualifications/Experience:
  • 3+ years of relevant, progressive experience within marketing analytics across multi-channel and multi-region activities
  • Experience with project management
  • Proven ability to drive research and translate findings into a targeted marketing strategy
  • Experience creating strategies for marketing with product launches
Kontakt:
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
  • Analityk

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    CEL PRACY przygotowywanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne firmy; dokonywanie analiz porównawczych; śledzenie zmian i trendów zachodzących na rynku; administracja systemów CRM;