W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
The Market Research Manager / Specialist should be responsible for selecting the appropriate research methodology and supporting techniques to meet a defined business objective. Depending upon the selected methods, the Research Manager develops or assists in the development of the research instrument. The Research Manager works closely with vendors or Market Research Project.
Client Details
Our client is in the world's list of top European producers of cables and wires with 100% Polish capital, with a significant development potential. The products produced in our plants are recognized by customers in more than 80 countries. Our range of products includes approx. over 25 thousand types of cables and wires.
Description
- Communicating with clients to understand and document the business objectives
- Selecting the most appropriate research methodology and techniques
- Market trends analysis together with peer comparison
- Designing qualitative and quantitative research plans for products in all stages of the Product Life Cycle
- Designing research questionnaires and moderator guides
- Working with Sales Team and Product Development Managers
- Interpreting data, writing reports, and making actionable recommendations
- Identifying client data base and their requirements
- Work closely with marketing and product teammates to identify research topics
- Collaborate cross-functionally with design, product management, content strategy, engineering, and marketing
Profile
- A minimum of 5 to 7 years within the custom Market Research industry
- 1 to 3 years of industry / sector experience (manufacturing desirable)
- Academic and practical experience with a wide array of new product, brand, advertising and customer satisfaction research methodologies
- Exceptional written and oral communication abilities
- Strong analytic skills with experience in statistical modeling and analysis
- Proficient with Excel, PowerPoint
- Bachelors or advanced degree in business, mathematics, or the sciences
Job Offer
- Work in a reputable international company
- Opportunity for professional development
- Faculty support in implementation and professional development
- Stable employment based on an permanent employment contract
- Social benefits package
- Life insurance, medical care, sports cards, language training platforms
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.