Nr ref.: dkw/manualqa
Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT i transformacji cyfrowej.
W ramach linii Transforming Industries świadczymy szeroką gamę usług – od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, projektowaniem rozwiązań, po tworzenie oprogramowania. W ramach obszaru Avenga IT Professionals oferujemy outsourcing najwyższej klasy specjalistów w trzech modelach współpracy: staff augmentation, team leasing i rekrutacje stałe.
Łączymy kreatywność i innowacyjność z umiejętnością szybkiej realizacji kompleksowych projektów nastawionych na uzyskanie wymiernych korzyści oczekiwanych od dużego dostawcy rozwiązań IT.
Avenga to ponad 2500 profesjonalistów i 20-letnie doświadczenie w realizacji projektów IT.
Jesteśmy obecni w Europie, Azji i USA. W Polsce działamy od 2004 roku (poprzednio pod nazwą IT Kontrakt).
Avenga is a global IT and digital transformation champion. We deliver strategy, customer experience, solution engineering, managed services, software products and outsourcing services like: staff augmentation, team leasing and permanent employment.
Together, we are more than 2500 professionals with over 20 years of experience. We are present in Europe, Asia and the USA.
The Swedish company is a provider of services and services for telecommunications operators around the world. It has branches in 175 countries. The company's products include:
- fixed and mobile network infrastructure.
- broadband internet.
- multimedia solutions.
Teams are dispersed, employees and associates work in different time zones. All communication is in English.
- Functional and technical testing.
- Regularly create, execute, and report on manual tests.
- Work with our development team to quickly identify, log, and follow-up on bugs.
- Support for Product Owner and Scrum Team in defining Acceptance Criteria for User Stories and translating them into BDD.
- Self-education about latest trends in software testing.
- Support and participation in test execution (environment setup, test data preparation, etc.).
- Soft skills: communication, curiosity.
- A critical look, Paying attention to details, Experience (predicting potential areas of problems).
- Knowledge of Defect Management process (including tools like JIRA).
- ISTQB Certified Tester certification (nice to have).
- Basic SQL knowledge.
- Practical usage of testing tools (Postman, Octane ALM, JIRA).
- Deep understanding of software testing methodologies and techniques.
- Excellent troubleshooting and root cause analysis skills.
- Excellent time management and prioritization skills.
- Working with international teams in various time zones.
- Practical experience at BDD (Behavior Driven Development).