Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Manager zespołu sprzedażowego Call Center

Manager zespołu sprzedażowego Call Center

Confilogi Group sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
357 dni temu
Aktualnie poszukujemy Managera do zespołu konsultantów obsługujących polskich Klientów na sprzedażowej infolinii przychodzącej. 
Manager zespołu sprzedażowego Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując w #ConfilogiTeam zajmiesz się:
  • codziennym monitorowaniem oraz zarządzaniem zespołem sprzedażowym, 
  • procesami onboardingowymi, szkoleniem nowych operatorów, 
  • wspieraniem zespołu i dbaniem o prawidłowe funkcjonowanie działu, 
  • komunikacją pomiędzy innymi działami naszego CC, 
  • regularnym raportowaniem, 
  • dbaniem o efektywność pracy konsultantów obsługujących klientów polskojęzycznych, 
  • współpracą z działem szkoleń, 
  • tworzeniem oraz wdrażaniem usprawnień w procesach biznesowych w ramach partnerskiej współpracy z Dyrektorem Sprzedaży.
  • rozwijaniem własnych umiejętności, kompetencji przy pomocy Trenera Biznesu
  • analizowaniem sprzedaży oraz planowaniem strategii sprzedażowych, 
  • prowadzeniem grupowych oraz indywidualnych spotkań, również tych motywacyjnych,
Odnajdziesz się idealnie w tej roli, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, 
  • zdobyłeś/aś już doświadczenie w pracy na stanowisku Managera/ Team Leadera zespołu sprzedażowego Call Center i dalej chcesz się rozwijać, 
  • pracowałeś/aś na stanowisku telefonicznego konsultanta, feedbacku będziesz mógł udzielać na podstawie własnych doświadczeń :),
  • praca z zespołem liczącym co najmniej 30 osób nie stanowi dla Ciebie żadnej przeszkody,
  • jesteś otwarty oraz komunikatywny, z łatwością radzisz sobie z "niezręczną ciszą",
  • potrafisz zachować spokój, nawet w stresujących sytuacjach,
  • priorytetyzację zadań oraz organizację czasu masz w małym palcu, 
  • potrafisz znaleźć rozwiązanie z każdej sytuacji i podejmujesz samodzielne decyzje, 
  • jesteś Excelowym magikiem, 
  • płynnie komunikujesz się w języku polskim, mile widziana również znajomość języka obcego (angielski, czeski, słowacki, bułgarski, chorwacki),
  • dyspozycyjności co najmniej 40h tygodniowo, również w weekendy (nasze Call Center pracuje 7 dni w tygodniu po 12h dziennie), 
Oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole, gdzie wszyscy gramy do jednej bramki, a atmosfera oraz komunikacja są naszym fundamentem, 
  • kompleksowe szkolenie, dzięki czemu zapoznasz się z naszymi procedurami, produktami oraz tajnikami sprzedaży,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę oraz Umowę zlecenie, 
  • po okresie próbnym wynagrodzenie podstawowe (UoP) + premię za realizację KPI (Uz), 
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz opieki zdrowotnej Medicover, 
  • 90% naszego zespołu pracuje w 100% zdalnie, Ty również masz taką możliwość, 
  • wsparcie na każdym etapie współpracy i moc wyzwań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...