Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Manager zespołu sprzedażowego Call Center

Manager zespołu sprzedażowego Call Center

Confilogi Group sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
257 dni temu
Aktualnie poszukujemy Managera do zespołu konsultantów obsługujących polskich Klientów na sprzedażowej infolinii przychodzącej. 
Manager zespołu sprzedażowego Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując w #ConfilogiTeam zajmiesz się:
  • codziennym monitorowaniem oraz zarządzaniem zespołem sprzedażowym, 
  • procesami onboardingowymi, szkoleniem nowych operatorów, 
  • wspieraniem zespołu i dbaniem o prawidłowe funkcjonowanie działu, 
  • komunikacją pomiędzy innymi działami naszego CC, 
  • regularnym raportowaniem, 
  • dbaniem o efektywność pracy konsultantów obsługujących klientów polskojęzycznych, 
  • współpracą z działem szkoleń, 
  • tworzeniem oraz wdrażaniem usprawnień w procesach biznesowych w ramach partnerskiej współpracy z Dyrektorem Sprzedaży.
  • rozwijaniem własnych umiejętności, kompetencji przy pomocy Trenera Biznesu
  • analizowaniem sprzedaży oraz planowaniem strategii sprzedażowych, 
  • prowadzeniem grupowych oraz indywidualnych spotkań, również tych motywacyjnych,
Odnajdziesz się idealnie w tej roli, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, 
  • zdobyłeś/aś już doświadczenie w pracy na stanowisku Managera/ Team Leadera zespołu sprzedażowego Call Center i dalej chcesz się rozwijać, 
  • pracowałeś/aś na stanowisku telefonicznego konsultanta, feedbacku będziesz mógł udzielać na podstawie własnych doświadczeń :),
  • praca z zespołem liczącym co najmniej 30 osób nie stanowi dla Ciebie żadnej przeszkody,
  • jesteś otwarty oraz komunikatywny, z łatwością radzisz sobie z "niezręczną ciszą",
  • potrafisz zachować spokój, nawet w stresujących sytuacjach,
  • priorytetyzację zadań oraz organizację czasu masz w małym palcu, 
  • potrafisz znaleźć rozwiązanie z każdej sytuacji i podejmujesz samodzielne decyzje, 
  • jesteś Excelowym magikiem, 
  • płynnie komunikujesz się w języku polskim, mile widziana również znajomość języka obcego (angielski, czeski, słowacki, bułgarski, chorwacki),
  • dyspozycyjności co najmniej 40h tygodniowo, również w weekendy (nasze Call Center pracuje 7 dni w tygodniu po 12h dziennie), 
Oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole, gdzie wszyscy gramy do jednej bramki, a atmosfera oraz komunikacja są naszym fundamentem, 
  • kompleksowe szkolenie, dzięki czemu zapoznasz się z naszymi procedurami, produktami oraz tajnikami sprzedaży,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę oraz Umowę zlecenie, 
  • po okresie próbnym wynagrodzenie podstawowe (UoP) + premię za realizację KPI (Uz), 
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz opieki zdrowotnej Medicover, 
  • 90% naszego zespołu pracuje w 100% zdalnie, Ty również masz taką możliwość, 
  • wsparcie na każdym etapie współpracy i moc wyzwań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.