Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warsaw
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży reklamowej. Aktualnie, poszukujemy osoby, która dołączy do Zespołu Operacyjnego jako Manager.
Zakres obowiązków:
- koordynacja pracy 30 os. zespołu terenowego,
- motywowanie pracowników,
- zatrudnianie oraz zwalnianie pracowników (jeśli zachodzi taka konieczność oczywiście),
- zarządzanie czasem zespołu,
- wspieranie pracowników oraz rozliczanie z powierzonych zadań,
- ustawianie procesów logistycznych i związanych z nimi procedur,
- poszukiwanie rozwiązań zmierzających do usprawnień logistycznych (skrócenie czasu montażu materiałów reklamowych, zmniejszenie kosztów).
Nasz Klient oferuje:
- Zatrudnienie w opraciu o umowę o pracę w dłuższej perspektywie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Bogaty pakiet benefiów pozapłacowych,
- Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu (Warszawa - Ochota).
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (mile widziane zarządzanie zespołem rozproszonym, w terenie),
- Umiejętność przewidywania ryzyka i znajdowania rozwiązań celem ograniczenia/unikania ryzyka,
- Umiejętności dostrzegania okazji biznesowych i czynnego wspierania ich razem z podległym działem operacyjnym,
- Doświadczenie w obszarze logistyki będzie dużym atutem,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie przynajmniej B2,
- Doskonałe umiejętności poruszania się w środowisku Office (w szczególności Excel).