Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Manager wsparcia kampanii sprzedażowych contact center
praca na terenie aglomeracji śląskiej
Miejsce pracy: Katowice, Ruda Śląska, Chorzów, Sosnowiec
Oczekiwania:
- Minimum pięcioletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem zespołami w wieloosobowych strukturach,
- Wysokie kompetencje w zakresie zarządzania oraz budowania zespołów,
- Inicjatywa i proaktywne działanie,
- Skuteczność w zarządzaniu wynikiem finansowym kampanii,
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami,
- Duże zaangażowanie, dojrzałość biznesowa oraz samodzielność w działaniu,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- Wykształcenie wyższe.
Zadania:
- Efektywne zarządzanie powierzonym portfelem klientów,
- Nadzór nad rentownością realizowanych umów,
- Realizacja KPI, celów sprzedażowych oraz celów wewnętrznych Spółki,
- Ciągłe doskonalenie procesów biznesowych,
- Przygotowanie zestawień i analiz dla Kierownika operacyjnego,
- Współpraca z pionami wsparcia w celu realizacji strategii biznesowej,
- Kreowanie i wdrażanie nowych produktów i usług przy współpracy z Działem Sprzedaży.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Samodzielne stanowisko i ambitne zadania.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.