Od początku naszego istnienia, w Sodexo mamy konkretną wizję działalności – to ona wytycza kierunek, w którym zmierzamy. Przyjęta przez nas perspektywa stoi u podstaw wszystkiego, co robimy.
Wierzymy, że konkretne działania i codzienne wysiłki prowadzą do realnej poprawy życia ludzi, lokalnych społeczności i funkcjonowania naszej planety. Właśnie dlatego naszym celem jest czynienie życia lepszym dla wszystkich.
- Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu
- Stała współpraca z Klientem
- Zapewnienie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących wyposażenie techniczne
- Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
- Organizacja pracy podległego zespołu techników
- Bieżące raportowanie oraz dbanie o jak najwyższe standardy obsługi Klienta
- Przygotowywanie ofert na prace dodatkowe
- Wykształcenie techniczne
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego (warunek konieczny)
- Uprawnień SEP minimum gr. 1 i gr. 2 (D+E),
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenia w technicznej obsłudze nieruchomości
- Umiejętności obsługi komputera - pakiet Office
- Znajomości i umiejętności obsługi systemów: Elektrycznych, HVAC, wod-kan.
- Komunikatywności oraz doskonałej organizacji pracy
- Dynamiczną, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju w ramach prestiżowego kontraktu
- Rozwinięty system szkoleń wewnętrznych
- Umowę o pracę i dodatkowe świadczenia, m.in. opieka medyczna, karta Multisport
- Świetną atmosferę pracy
Poznaj
Sodexo Polska Spółka z o. o.
Od początku naszego istnienia, w Sodexo mamy konkretną wizję działalności – to ona wytycza kierunek, w którym zmierzamy. Przyjęta przez nas perspektywa stoi u podstaw wszystkiego, co robimy.Wierzymy, że konkretne działania i codzienne wysiłki prowadzą do realnej poprawy życia ludzi, lokalnych społeczności i funkcjonowania naszej planety. Właśnie dlatego naszym celem jest czynienie życia lepszym dla wszystkich.