ID DROP to jedyna francusko-polska agencja komunikacji, która oferuje Klientom cały wachlarz usług w zakresie digital marketingu i nowoczesnej komunikacji.
Działamy w Polsce już od 5 lat i pomogliśmy już prawie 40 francuskim, polskim i międzynarodowym markom zwiększyć ich widoczność na rynku i stworzyć od zera lojalne grono zaangażowanych Klientów.
W pracy stawiamy na dobrą atmosferę, zaangażowanie i wspólne świętowanie naszych sukcesów. Wspieramy się nawzajem i traktujemy każdego Klienta wyjątkowo.
Manager / Specjalista ds. komunikacji i social media z j. francuskim
Miejsce pracy: Warszawa
Wynagrodzenie:
- 8 000 - 10 000 PLN netto – B2B
- 7 500 - 9 000 PLN brutto – umowa zlecenie
Opis stanowiska:
- kompleksowe prowadzenie profilów social media naszych Klientów w jęz. francuskim i angielskim na Facebooku, LinkedIni Instagramie (strategia, tworzenie i redagowanie postów, ewaluacja, monitorowanie na bieżąco);
- redagowanie tekstów w jęz. francuskim i angielskim w sieci, dla prasy i w ramach strategii SEO naszych Klientów;
- zarządzanie projektami w zakresie komunikacji i marketingu we ścisłej współpracy z podwykonawcami i freelancerami;
- wdrażanie kampanii komunikacyjnych online dla naszych Klientów;
- przygotowanie materiałów promocyjnych do druku i do Internetu we współpracy z szefem projektu oraz grafikami;
- ciągłe monitorowanie projektów z naszymi Klientami (przygotowanie raportów, organizacja spotkań, wysyłanie zaleceń);
- monitorowanie światowych trendów i standardów w zakresie marketingu dla B2B i B2C;
- aktywny udział w projektowaniu i lansowaniu kampanii reklamowych typu Meta i LinkedIn ads oraz Google ads dla naszych Klientów;
- promocja działań agencji w Internecie i w mediach społecznościowych.
Jesteś idealnym kandydatem jeśli:
- masz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kont firmowych po stronie agencji lub Klienta – warunek konieczny
- język francuski jest Twoim językiem ojczystym – warunek konieczny
- bardzo dobrze posługujesz się jęz. angielskim w mowie i piśmie (poziom C1 minimum)
- warunek konieczny - masz tytuł magistra w dziedzinie dziennikarstwa, nauk politycznych, socjologii, marketingu lub filologii
- doskonale posługujesz się językiem francuskim, masz „lekkie pióro”, nienaganną znajomość zasad ortografii, stylistyki i składni języka francuskiego
- znasz pakiet Office, Google Suite i Canva
- doskonale organizujesz swoją pracę, szanujesz terminy i świetnie pracujesz w zespole
- bardzo dobrze znasz Facebook, Instagram i LinkedIn jako narzędzia marketingowe
- znasz platformę Business Suite
- cechują Cię samodzielność i rzetelność
- lubisz pracować nad kreatywnymi projektami
Czekają na Ciebie:
- atrakcyjne wynagrodzenie i stanowisko dopasowane do Twoich kompetencji
- praca w trybie hybrydowym
- różnorodne i ciekawe projekty w dziedzinie komunikacji online
- konkretne możliwości rozwoju w międzynarodowym zespole, który docenia dialog, ludzi i zaangażowanie każdego członka zespołu
- nowoczesna przestrzeń biurowa w Centrum Praskim Koneser w Warszawie
- pakiet medyczny
- karta MultiSport
- 26 dni wolnego w roku niezależnie od formy współpracy
- 10 dni płatnej przerwy w roku w przypadku problemów zdrowotnych
- brak dress code’u
- przyjazna atmosfera pracy w miejscu, gdzie wszyscy jesteśmy po imieniu, ścieżka decyzyjna jest krótka, a zamiast skomplikowanych procedur stawiamy na efektywność
- do wyboru forma współpracy B2B lub umowa zlecenia