Naszym Klientem jest firma zajmująca się sprzedażą i serwisem urządzeń dedykowanych dla przemysłu. W związku z rozwojem swoich struktur i działalności serwisowej, dbając o najwyższą jakość oferowanych usług, firma poszukuje:
Osoba ta będzie odpowiedzialna za organizację pracy serwisu, dbanie o zachowanie wysokich standardów jakościowych usług serwisu, poprzez rozpoznawanie potrzeb klientów, budowanie relacji z klientami oraz zarządzanie zespołem serwisantów, w tym wyznaczanie celów, motywowanie i wspieranie w realizacji założeń budżetowych działu serwisu, współpracę z dostawcami części, narzędzi, usług, współpracę w działem handlowym.
- Wyższe wykształcenie techniczne z zakresu mechaniki, elektrotechniki, elektroniki, inżynierii procesowej, etc
- Doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń przemysłowych
- Profesjonalizm i wysoka kultura osobista, konsekwencja i skuteczność w działaniu, wysokie zdolności organizacyjne, osobowość lidera
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
- Znajomość języka angielskiego
- Umiejętność obsługi komputera (Office, systemy typu CRM)
Oferujemy stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie będącej światowym liderem w swojej branży, atrakcyjne wynagrodzenie, narzędzia i warunki pracy, możliwość powiększania zakresu kwalifikacji i osobisty rozwój na odpowiedzialnym stanowisku, także poprzez szkolenia w kraju i za granicą.