Ogłoszenie numer: 4773243, z dnia 2021-06-07
KOBE BEEF
Restauracja serwująca kuchnie amerykańską (lokalizacja: około 25 km od Wrocławia) poszukuje osoby na stanowisko menedżera do lokalu ok 500 m2.
Manager restauracji
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Opis stanowiska
Na przedstawione poniżej stanowisko poszukujemy osoby z doświadczeniem pracy w gastronomii.
Opis stanowiska:
- Podstawowymi zadaniami menadżera będą:
- kompleksowe prowadzenie obiektu i koordynowanie działań - odpowiedzialność za sprzedaż i marketing
- organizacja i zarządzanie personelem
- codzienny udział w życiu Restauracji oraz obcowanie z klientami firmy
- odpowiedzialność za zamówienia bieżące produktów
- raportowanie, w tym zgłaszanie własnych sugestii i spostrzeżeń
- zapewnienie wysokiej jakości usług oraz dbanie o dobry wizerunek Restauracji
- współpraca z biurem księgowym oraz wprowadzenie rozwiązań ułatwiających przepływy informacji oraz dokumentów
- współpraca przy przedsięwzięciach mających na celu rozwój firmy
- prowadzenie negocjacji z klientami grupowymi wraz z prowadzeniem szczegółowych ustaleń dotyczących projektów
- nadzór nad podległym zespołem koordynatorów składającym się z Szefa Kuchni, Szefa Baru
Wymagania
- doświadczenie na stanowisku menadżera restauracji
- znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
- komunikatywność, kreatywność, entuzjazm i zaangażowanie
- dobra organizacja własnej pracy, elastyczność
- wysokie umiejętności interpersonalne i menedżerskie
- orientacja na wyniki i realizacja założonych celów
- przygotowywanie ofert handlowych i formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
- znajomość rodzajów mięs i alkoholi (drinków i koktajli)
- zamiłowanie do dobrego jedzenia
- Rock and Roll we krwi
Oferujemy
- czwartki z kaktusami
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź b2b
- wynagrodzenie podstawowe + success fee za obroty lokalu
- stabilne warunki zatrudnienia
Wynagrodzenie
Od 5000 do 12000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.