MC-Bauchemie jest jednym z wiodących producentów chemii budowlanej w Europie, oferującym innowacyjne produkty i inteligentne rozwiązania systemowe dla branży budowlanej.
Zatrudniając ponad 1800 pracowników w przeszło 30 krajach świata, MC-Bauchemie należy w swoich obszarach działalności do liderów w branży. Produkcję i dystrybucję w Polsce prowadzi z sukcesem od 1994 roku.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Manager Produktu
Miejsce pracy: okolice Poznania
Nr Ref.: PB/9/2013-08
Zadania:
- odpowiedzialność za rozwój oraz marketing produktu - płyty budowlanej,
- działania związane z cyklem życia produktu określonej grupy produktów, począwszy od strategicznego rozwoju produktu poprzez burzę mózgów aż po wprowadzenie go na rynek, późniejsze działania marketingowe oraz utrzymanie sprzedaży,
- zapewnienie zbywalności i konkurencyjności określonej grupy produktów poprzez monitorowanie rozwoju rynku oraz trendów, przeprowadzanie analizy działań konkurencji i projektowanie promocji produktu w ścisłej współpracy z działem marketingu i dystrybucji,
- wsparcie w zakresie zapewnienia i kontroli jakości produktu,
- opracowanie i utrzymanie materiałów szkoleniowych, dokumentacji technicznej i informacji o produkcie dla klientów, jak i działu marketingu,
- implementacja szkoleń dla klientów i przedstawicieli handlowych,
- prowadzenie prezentacji określonej grupy produktów w ścisłej współpracy z działem marketingu,
- planowanie kampanii sprzedażowych we współpracy z centralą firmy,
- ścisła współpraca z działem techniki zastosowań, marketingu i laboratorium.
- znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) na poziomie zaawansowanym (B2/C1) - warunek konieczny,
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego będzie atutem,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, bądź tożsame doświadczenie w pracy,
- doświadczenie w sprzedaży produktów wymagających doradztwa lub w zarządzaniu takim produktami,
- umiejętność rozwoju kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań,
- umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,
- rozeznanie w kwestiach technicznych w powiązaniu z orientacją dot. trendów w branży budowlanej (sucha zabudowa / remonty / płytki),
- wysoka motywacja, ponadprzeciętne zaangażowanie oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość zagadnień z dziedziny marketingu,
- zdolność do tworzenia nowych koncepcji sprzedaży w rozróżnieniu na docelowe grupy klientów,
- prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych na terenie Polski i Europy Pn-Wsch. w tym Rosji,
- praktyczna znajomość programów MS Word, Excel, Outlook oraz Power Point.
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym,
- atrakcyjne warunki wynagradzania, w tym system premiowania zorientowany na efektywną realizację celów,
- możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez uczestniczenie w szkoleniach w centrali firmy w Niemczech.