MC-Bauchemie jest jednym z wiodących producentów chemii budowlanej w Europie, oferującym innowacyjne produkty i inteligentne rozwiązania systemowe dla branży budowlanej.
Zatrudniając ponad 1800 pracowników w przeszło 30 krajach świata, MC-Bauchemie należy w swoich obszarach działalności do liderów w branży. Produkcję i dystrybucję w Polsce prowadzi z sukcesem od 1994 roku.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Nr Ref.: PB/5/2013-06
Zadania:
-
zarządzanie sprzedażą produktu z sektora materiałów budowlanych na terenie Polski i Europy Północno-Wschodniej, w tym Rosji,
-
kreowanie strategii sprzedaży produktu,
-
rozwój sprzedaży na rynkach ww. krajów m.in. poprzez aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie kanałów dystrybucji,
-
monitorowanie rynku i działań konkurencji,
-
organizowanie i udział w promocji produktu,
-
organizowanie i prowadzenie szkoleń dot. produktu i jego zastosowań,
-
opracowywanie budżetu sprzedaży produktu i nadzór nad jego realizacją,
-
raportowanie do Zarządu Spółki,
-
znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (B2/C1) z uwzględnieniem słownictwa branżowego - warunek konieczny,
-
znajomość języka rosyjskiego (poziom B1),
-
wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne bądź tożsame doświadczenie w pracy,
-
doświadczenie w sprzedaży B2B lub B2C produktów wymagających doradztwa,
-
bardzo dobra znajomość kanałów sprzedaży rynku materiałów budowlanych,
-
umiejętność doskonałej organizacji czasu pracy i planowania,
-
samodzielność, inicjatywa i nastawienie na realizację celu,
-
zdolności komunikacyjne oraz umiejętność prezentacji, przekonywania i negocjacji,
-
dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych na terenie Polski i Europy Pn-Wsch. w tym Rosji,
-
praktyczna znajomość programów MS Word, Excel, Outlook oraz Power Point,
-
prawo jazdy kat. B.
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym,
- atrakcyjne warunki wynagradzania, w tym system premiowania zorientowany na efektywną realizację celów,
- możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez uczestniczenie w szkoleniach w centrali firmy w Niemczech.