Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Manager operacyjny

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Śląsk
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
833 dni temu

Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Oferujemy profesjonalne usługi call center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.

 

W związku z uruchomieniem nowych przedsięwzięć poszukujemy ambitne osoby do naszego zespołu zarządzającego na stanowisko:

Manager operacyjny
Miejsce pracy: Śląsk

 Zakres obowiązków:

  • efektywne zarządzanie powierzonym portfelem klientów,
  • nadzór nad rentownością realizowanych umów,
  • realizacja KPI, celów sprzedażowych oraz celów wewnętrznych Spółki,
  • ciągłe doskonalenie procesów biznesowych,
  • przygotowanie zestawień i analiz,
  • współpraca z pionami wsparcia w celu realizacji strategii biznesowej,
  • kreowanie i wdrażanie nowych produktów i usług przy współpracy z Działem Sprzedaży.

Oczekiwania względem kandydatów:

  • minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem zespołami w wieloosobowych strukturach,
  • wysokie kompetencje w zakresie zarządzania oraz budowania zespołów,
  • inicjatywa i proaktywne działanie,
  • skuteczność w zarządzaniu wynikiem finansowym kampanii,
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami,
  • duże zaangażowanie, dojrzałość biznesowa oraz samodzielność w działaniu,
  • komunikatywna znajomość minimum jednego z języków obcych: angielski, niemiecki, ukraiński lub rosyjski,
  • wykształcenie wyższe.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy,
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • samodzielne stanowisko i ambitne zadania,
  • możliwość dalszego rozwoju oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji.
 

Poznaj

ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.