Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Oferujemy profesjonalne usługi call center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
W związku z uruchomieniem nowych przedsięwzięć poszukujemy ambitne osoby do naszego zespołu zarządzającego na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- efektywne zarządzanie powierzonym portfelem klientów,
- nadzór nad rentownością realizowanych umów,
- realizacja KPI, celów sprzedażowych oraz celów wewnętrznych Spółki,
- ciągłe doskonalenie procesów biznesowych,
- przygotowanie zestawień i analiz,
- współpraca z pionami wsparcia w celu realizacji strategii biznesowej,
- kreowanie i wdrażanie nowych produktów i usług przy współpracy z Działem Sprzedaży.
Oczekiwania względem kandydatów:
- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem zespołami w wieloosobowych strukturach,
- wysokie kompetencje w zakresie zarządzania oraz budowania zespołów,
- inicjatywa i proaktywne działanie,
- skuteczność w zarządzaniu wynikiem finansowym kampanii,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami,
- duże zaangażowanie, dojrzałość biznesowa oraz samodzielność w działaniu,
- komunikatywna znajomość minimum jednego z języków obcych: angielski, niemiecki, ukraiński lub rosyjski,
- wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- samodzielne stanowisko i ambitne zadania,
- możliwość dalszego rozwoju oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.