kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
dyrektor umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków przejęcie istniejącego oddziału i rozbudowa działu handlowego; zarządzanie sprzedażą na podległym rynku; realizacja założonych planów; motywowanie i szkolenie podległego zespołu z zakresu poprawy jakości obsługi klienta;
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania: Nawiązywanie kontaktów oraz budowanie stałych relacji sprzedażowych z istniejącymi i potencjalnymi klientami (praca mobilna na terenie województwa małopolskiego i śląskiego) Doradztwo techniczne i technologiczne dla klienta w zakresie oferowanych produktów; Przygotowywanie ofert...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
10 godz.
Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the company's offer; Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants; Maintaining and developing relationships with the company's customers; Active...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
2 dni
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów oraz restauracji, doradztwo dotyczące oferty SmartLunch. Zarządzanie procesem sprzedażowym od akwizycji do podpisania umów. Utrzymanie i rozwijanie relacji z klientami firmy. Aktywne działania sprzedażowe na przydzielonym terenie. Budowanie i...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
10 godz.
Zakres obowiązków: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych,...
Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, zapewnianie profesjonalnej obsługi i bieżącej komunikacji, Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów oraz nadzór nad standardami obsługi, Współpraca z działami logistyki, produkcji i...
kierownik/koordynator rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
Pure Health & Fitness to największa i najszybciej rozwijająca się sieć klubów fitness w Polsce, posiadająca w chwili obecnej 34 lokalizacje w najbardziej prestiżowych miejscach w całej Polsce. Pure to sprzęt najnowszej generacji, innowacyjne formy zajęć grupowych oraz profesjonalna kadra trenerska, która każdego dnia zmienia na lepsze życie tysięcy ludzi.
Manager obsługi klienta i recepcji
Miejsce pracy: Kraków Bonarka
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie
Szerokie możliwości rozwoju
Miłą atmosferę pracy
Darmową kartę członkowską
Zadania:
Manager recepcji i działu obsługi klienta zajmuje się kierowaniem klubem fitness oraz rozliczeniami finansowymi. Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma bezpośredni kontakt z klubowiczami, buduje obsługę klienta w oparciu o przyjęte standardy.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w obsłudze klienta
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Umiejętność nawiązywania bardzo dobrych relacji z klientami
Umiejętność koordynacji działań wieloosobowego zespołu
Umiejętność zarządzania procesami
Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, analityczne oraz planistyczne
Zdolności negocjacyjne
Zdolność radzenia sobie w sytuacjach awaryjnych, stresujących oraz umiejętność skutecznego działania
Nastawienie na wyniki oraz ciągłe dążenie do ulepszeń
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
dyrektor umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków przejęcie istniejącego oddziału i rozbudowa działu handlowego; zarządzanie sprzedażą na podległym rynku; realizacja założonych planów; motywowanie i szkolenie podległego zespołu z zakresu poprawy jakości obsługi klienta;
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania: Nawiązywanie kontaktów oraz budowanie stałych relacji sprzedażowych z istniejącymi i potencjalnymi klientami (praca mobilna na terenie województwa małopolskiego i śląskiego) Doradztwo techniczne i technologiczne dla klienta w zakresie oferowanych produktów; Przygotowywanie ofert...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
10 godz.
Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the company's offer; Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants; Maintaining and developing relationships with the company's customers; Active...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
2 dni
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów oraz restauracji, doradztwo dotyczące oferty SmartLunch. Zarządzanie procesem sprzedażowym od akwizycji do podpisania umów. Utrzymanie i rozwijanie relacji z klientami firmy. Aktywne działania sprzedażowe na przydzielonym terenie. Budowanie i...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
10 godz.
Zakres obowiązków: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych,...
Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, zapewnianie profesjonalnej obsługi i bieżącej komunikacji, Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów oraz nadzór nad standardami obsługi, Współpraca z działami logistyki, produkcji i...
kierownik/koordynator rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.