Nazywam się Wiktor Sawosz, jestem właścicielem sieci nowoczesnych hard dyskontów Vollmart. Jej rozwój jest dla mnie niezwykle istotny, dlatego chcę osobiście opowiedzieć, kogo szukam do swojego zespołu. Mam bardzo dokładnie sprecyzowane oczekiwania i wymierne korzyści do zaoferowania.
Potrzebuję wyjątkowego managera kategorii zakupowej.
Managera, który nie tylko wie, ale także czuje, jak negocjować i dbać o relacje z dostawcami. Osoby, która przede wszystkim posiada kompetencje komunikacyjne, dzięki którym potrafi prowadzić skuteczne rozmowy handlowe – wie, jak jasno przekazać swoją myśl i przekonać do rozwiązania, które obu stronom przyniesie korzyści.
Managera, który będzie miał realny wpływ na rozwój sieci sklepów Vollmart.
Nasz koncept jest wyjątkowy. Dlaczego? Ponieważ to, co najprościej można ująć jako praca dla innych, traktujemy poważnie. Poprzez nasz model dystrybucji niezbędnych produktów, pomagamy ludziom oszczędzać i zwyczajnie lepiej żyć. Naprawdę w to wierzę.
Działalność sieci sklepów Vollmart to nie tylko sprzedaż towarów - to misja. Dlatego chciałbym, aby manager, który do nas dołączy, podzielał pomysł mój i całego mojego zespołu, a pracując nad rozwojem naszej oferty handlowej miał realny wpływ na rozwój i sukces firmy. To wyzwanie i ogromna odpowiedzialność.
Przy okazji, przed rozmową koniecznie zajrzyj na naszą stronę internetową: www.vollmart.eu.
Przejdźmy więc do rzeczy, co Ci proponuję
- dynamikę start-upa: jesteśmy młodą, szybko rozwijającą się firmą, na przyszłość której pracownicy mają realny wpływ,
- pracę, która ma sens: robimy wszystko, żeby klienci mogli kupować taniej i wiemy, że nasze podejście do biznesu jest interesujące dla producentów z Polski i z UE,
- współpracę z wiarygodnymi partnerami biznesowymi: zaufali nam uznani producenci, m.in. OSM Łowicz, Koral, Olewnik, Dorapol, Plast Team, Brand Distribution, Florentyna, Ren i wielu innych,
- rozwój osobisty i podniesienie kompetencji zawodowych: cenimy każdego pracownika, szkolimy, pomagamy rozwijać się zawodowo, podejmujemy ogrom działań aby zapewnić dobre warunki pracy,
- świetną lokalizację biura: będziesz pracować w nowoczesnym miejscu, 150 metrów od stacji metra Wilanowska, co zapewnia dogodny dojazd z każdej części Warszawy i okolic,
- stabilność i bezpieczeństwo pracy: zapewniamy umowę o pracę i dbamy o wszystkie niezbędne formalności,
- pracę w zespole zorientowanym na wynik: oprócz bazowego wynagrodzenia wypłacamy bonusy adekwatne do rezultatów i sukcesów. Nasz atrakcyjny system bonusowy stwarza duże możliwości zarobkowe,
- atrakcyjne wynagrodzenie - powyżej stawek rynkowych przewidzianych dla tego stanowiska. Uzgodnimy je dokładnie na rozmowie rekrutacyjnej, kiedy poznam Cię bliżej i dowiem się więcej o Twoim doświadczeniu zawodowym.
Co jest niezbędne w pracy na tym stanowisku
- przede wszystkim umiejętności komunikowania się i negocjowania, umiejętności słuchania ze zrozumieniem,
- pozytywne spojrzenie na życie, podejście, w którym dominują rozwiązania na „tak”, a rozwiązania na „nie” są rzadkością lub nie ma ich wcale.
Czytasz dalej? Jesteśmy na dobrej drodze! Potrzebne będą również:
- minimum roczne doświadczenie w zakupach lub sprzedaży,
- umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia w celu skutecznego planowania zakupów,
- wielozadaniowość, a co za tym idzie – umiejętność pracy z dużą liczbą projektów i zadań,
- umiejętność prowadzenia negocjacji z dotychczasowymi i nowymi dostawcami,
- sprawne administrowanie umowami z partnerami: składanie ofert, kontrola zgodności cen z umową, realizacji zamówień, ich wysyłki, terminowych płatności za dostawy i inne,
- koordynowanie łańcucha dostaw i wprowadzanie niezbędnych usprawnień,
- zarządzanie procesem ustalania cen – będziesz mieć realny wpływ na ich poziom.
O najważniejszych rzeczach już powiedziałem. Teraz Ty opowiedz trochę o sobie.