Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie.
Corten Medic rozpoczęło swoja działalność w 1993 roku. Działania firmy opierają się na stałym dostosowywaniu się do potrzeb Pacjentów, ciągłej trosce o ich zdrowie, jak również promocję zdrowia wśród Pacjentów i ich rodzin. Aby sprostać tym wymaganiom firma wdraża najnowsze rozwiązania w zakresie diagnostyki i leczenia chorych, unowocześnia bazę sprzętową, usprawnia stosowane technologie medyczne, zaś pracownicy zarówno medyczni jak i pozostały personel dążą do podnoszenia swoich kwalifikacji
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracownika na stanowisko:
- Nadzór nad działalnością gabinetów i realizacją celów sprzedażowych FFS i kontraktów NFZ w obszarze podstawowe opieki zdrowotnej.
- Monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów, metod i wyników. Podejmowanie działań optymalizujących sprzedaż.
- Opracowanie i wdrożenie wytycznych, standardów, procedur, instrukcji dotyczących obszaru POZ ( we współpracy z pionem medycznym), służących zapewnieniu bezpieczeństwa i oczekiwanej jakości obsługi pacjentów i realizowanych świadczeń oraz nadzór nad ich realizacją.
- Odpowiedzialność za realizację celów finansowych i efektywne zarządzanie w zakresie przychodowym
- Stworzenie wytycznych postępowania z dostawcami i podwykonawcami świadczeń w ramach podstawowej opieki zdrowotnej realizowanych w placówkach.
- Stworzenie koncepcji dla obszaru podstawowej opieki zdrowotnej w sieci placówek.
- Analiza otoczenia rynkowego w tym kreowanie i wdrażanie polityki cenowej usług w ramach podstawowej opieki zdrowotnej. Podejmowanie działań w zakresie poszerzania oferty.
- Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi.
- Stworzenie aktywnych działań sprzedażowych w oparciu o media społecznościowe, strony www, również osoby zaufania publicznego.
- Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Zarządu
- Udział w projektach rekrutacyjnych
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie ( branża medyczne - mile widziane, IT, usługi) na stanowisku Key Account Managera, Product Managera, Konsultanta Biznesowego czy Business Development Managera.
- Doświadczenie w definiowaniu oraz analizie sytuacji biznesowej rynku i klienta w oparciu o informacje, dane i procesy.
- Wysokie umiejętności analityczne
- Dobra organizacja własnej pracy i silna motywacja w realizacji wytyczonych celów
- Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie
- Pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole
- Nowoczesne narzędzia pracy