TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego Klienta, Gold Partnera jednego z największych producentów systemów ERP, działającej na rynku wdrożeniowym Polski oraz innych krajów europejskich szukamy osoby na stanowisko:
Manager Działu Serwisu
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 33540#21030065
Zakres obowiązków:
- Rekomendacja i wdrożenia narzędzi wspierających zarządzanie serwisem
- Stała współpraca z obecnymi klientami, rozbudowa portfolio świadczonych usług serwisowych u obecnych jak i przyszłych klientów
- Współudział (wraz z działem handlowym) w pozyskiwaniu nowych klientów na usługi serwisu
- Odpowiedzialność za wykonanie rocznego budżetu działu, zarówno części przychodowej jak i kosztowej
- Kontrola budżetu i wykonania umów serwisowych
- Opracowanie i wdrożenie powtarzalnych procesów zarządzania usługami serwisowymi, metod pomiaru i raportowania, narzędzi i standardów.
- Stała współpraca i tworzenia najlepszych praktyk z kluczowymi decydentami, w tym szukanie najlepszych rozwiązań wspierających dynamiczny rozwój organizacji
- Stała współpraca z działami sprzedaży i wdrożeń
- Uwspólnienie dokumentacji serwisowej
- Standaryzacja i wdrożenie uwspólnionych najlepszych praktyk w ramach nowych jak i obecnie świadczonych usług serwisowych
- Przygotowywanie raportów dotyczących działalności działu
- Kierowanie pracami działu serwisu w tym stały monitoring wykonania umów SLA,
- Monitorowanie codziennej pracy zespołu
- Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
- Prowadzenie coachingu i szkoleń dla pracowników zespołu serwisu
- Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów
- Optymalizacja działań zespołu wsparcia
- Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmie wdrożeniowej na stanowisku, kierownika działu serwisu bądź podobne.
- Doświadczenie w prowadzeniu działu serwisu dla przynajmniej jednego z typów rozwiązań: ERP, ETL, BI, CRM po stronie dostawcy usług.
- Doświadczenie we wdrożeniu najlepszych praktyk w dziale serwisu
- Umiejętność sprawnego zarządzania zespołem, dbanie o dobre relacje wewnątrz zespołu oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych
- Praktyczna znajomość metodyk zarządzania działem serwisu ITIL / ITSM
- Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych wspierających procesy serwisowe.
- Doświadczenie w zakresie audytu projektów serwisowych
- Doświadczenie w obliczaniu kosztowości i ROI dla usług serwisowych
- Doświadczenie w procesie ciągłego podnoszenia jakości usług
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisu nie mniejszym niż 10 osób
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem działu w tym estymacji kosztów i przychodów.
- Doświadczenie we współpracy z klientem zewnętrznym (proaktywne nastawienie do współpracy z klientem)
- Doświadczenie we wsparciu działu handlowego w zakresie pozyskiwania nowych klientów
- Rozbudowane umiejętności analitycznego myślenia oraz doświadczenie w rozwiązywaniu skomplikowanych wyzwań
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, lub ekonomiczne)
- Znajomość rozwiązań w zakresie ERP, ETL, BI, CRM
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet medyczny
- Samochód służbowy
- Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży IT,
- Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
- Dużą samodzielność i niezależność,