Najnowsze oferty pracy

  • Customer Success Manager

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   9 000 - 20 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie skrojonych na miarę rozwiązań (farming), Utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami, Koordynowanie pracy podległego 2 osobowego zespołu w celu skutecznego zaspokojenia potrzeb klienta; Zarządzanie...
  • Menedżer ds. sukcesu klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Twoje główne zadania: Dopasowanie rozwiązań do potrzeb klientów. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Zarządzanie pracą 2-osobowego zespołu. Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Przygotowywanie raportów. Analiza wyników. Monitorowanie trendów rynkowych. Budowanie strategii sprzedaży.
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Złotów    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Wałcz    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Działu Obsługi Klienta

Auchan Polska Sp. z o.o.
Grójec, Aleja Niepodległości 22
kierownik/koordynator / menedżer
umowa o pracę
praca stacjonarna
634 dni temu
Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Grójec, Aleja Niepodległości 22
CO OD NAS DOSTAJESZ:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (brak okresu próbnego)
  • elastyczna forma zatrudnienia (pełny, niepełny etat lub umowa weekendowa)
  • wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy
  • plan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka 
  • pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)
  • grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)
  • szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)
  • dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł
  • program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1200 PLN brutto
  • akcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowe 
  • rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)
  • rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)
  • pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)
  • wolontariat w godzinach pracy
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
  • zapewnieniu profesjonalnej obsługi klientów i odpowiadaniu na ich potrzeby
  • dbaniu o sprawne funkcjonowanie działu
  • wspieraniu Managera Sklepu w zarządzaniu sklepem
  • rozliczaniu kas i zarządzaniu kasą główną sklepu
  • administrowaniu dokumentacją sklepu i dokumentacją personalną 
  • zarządzaniu zespołem i organizacją jego pracy
  • motywowaniu, szkoleniu i dbaniu o ich rozwój
CZEGO POTRZEBUJESZ ABY TO REALIZOWAĆ:
  • doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowych
  • ukierunkowania na potrzeby klientów
  • umiejętności zarządzania zespołem i motywowaniu pracowników
  • bardzo dobrej organizacji pracy, inicjatywy i samodzielności
  • zaangażowania, odpowiedzialności i zorientowania na cel
  • energii i pozytywnego nastawienia
Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Grójec, Aleja Niepodległości 22
BENEFITY
Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 23 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach – hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.
 

Poznaj

Auchan Polska Sp. z o.o.

Auchan to wielkoformatowa sieć handlowa, w której od 27 lat proponujemy swoim klientom starannie wyselekcjonowaną ofertę, zapewniając im produkty dobre, zdrowe i lokalne.

W Auchan tworzymy wyjątkowe doświadczenia zakupowe naszych klientów oraz dbamy o przyjazną atmosferę wśród naszych pracowników i partnerów.

Dajemy możliwość rozwoju zawodowego w inspirującym otoczeniu oraz szansę na zdobycie cennych umiejętności.

Tworzymy atmosferę, w której szanujemy i doceniamy zaangażowanie każdego pracownika. Otwieramy drzwi do nowych wyzwań i możliwości, dając okazję do kreowania swojej ścieżki kariery.

Jeśli szukasz miejsca gdzie twoje pomysły są mile widziane, chcesz rozwijać się w przyjaznym środowisku i przyczynić się do sukcesu globalnej marki, to Auchan jest miejscem dla Ciebie.

Naszym pracownikom oferujemy bogaty pakiet benefitów:

dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie zniżki na firmowe produkty i usługi opieka stomatologiczna preferencyjne pożyczki parking dla pracowników dodatkowe świadczenia socjalne bony na święta dofinansowanie wypoczynku program rekomendacji pracowników dofinansowanie do posiłków akcjonariat pracowniczy wolontariat w godzinach pracy

Podobne oferty

  • Customer Success Manager

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   9 000 - 20 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie skrojonych na miarę rozwiązań (farming), Utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami, Koordynowanie pracy podległego 2 osobowego zespołu w celu skutecznego zaspokojenia potrzeb klienta; Zarządzanie...
  • Menedżer ds. sukcesu klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Twoje główne zadania: Dopasowanie rozwiązań do potrzeb klientów. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Zarządzanie pracą 2-osobowego zespołu. Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Przygotowywanie raportów. Analiza wyników. Monitorowanie trendów rynkowych. Budowanie strategii sprzedaży.
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Złotów    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Wałcz    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...