Manager Działu Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1610-341472_3
Cpl Jobs jest agencją rekrutacyjną, świadczącą usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od ponad 25 lat z sukcesem pomagamy największym talentom znaleźć idealną pracę, a globalnym liderom - doskonałych pracowników.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy rozwijającej platformę e-commerce poszukujemy osoby na stanowisko:
Manager Działu Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Kraków
Twoje zadania:
- koordynacja współpracy z działami firmy, takimi jak: sprzedaż czy logistyka,
- koordynowanie pracy call center (planowanie sprzedaży, przygotowywanie prognóz i analiz),
- współpraca z Centralnym Biurem Obsługi Klienta w zakresie wsparcia w optymalizacji procesów,
- stały kontakt z klientami firmy (m.in. odpowiadanie na pytania dotyczące produktów),
- odpowiadanie na zapytania Klientów związane z zakupami online oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów (3 linia wsparcia),
- planowanie i przygotowywanie szkoleń dla usługodawców (np. w przypadku zmian technologicznych).
Oczekujemy:
- biegłej najomości jezyka czeskiego (C2),
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1),
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- umiejętność nawiązywania długotrwałych relacji z klientami,
- zaawansowanej znajomości narzędzi CRM.
Nasz klient oferuje:
- umowę o pracę,
- opiekę medyczną, kartę Multisport,
- elastyczne godziny pracy,
- telefon służbowy,
- kursy językowe,
- dodatkowy budżet szkoleniowy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: olga.grabowska@cpljobs.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.