E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.
W ramach prowadzonej działalności chcemy być kluczowym partnerem dla firm transportowych i niezależnie od rozmiarów floty samochodowej świadczyć pełne spektrum usług i pomocy klientom w każdej sytuacji.
Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!
W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy aby rozwijać obszary w których pracujemy.
Dołącz do Nas!
Aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny na stanowisko:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie ciągłości procesów i kreowanie nowych w obszarze administracji w strukturach firmy w Polsce oraz współpracę z Administracją Holdingu.
- Zarządzanie działem administracji w Polsce
- Audyt obecnych procesów i tworzenie nowych procedur, regulaminów, zasad w podległych obszarach
- Sporządzanie budżetu oraz odpowiedzialność za terminową realizację założonych zadań w budżecie administracyjnym
- Digitalizacja procesów administracyjnych (przygotowanie założeń, przeprowadzenie procesu, utrzymanie procesu)
- Optymalizacja procesów w obszarze kosztów administracyjnych
- Organizowanie sprawnej pracy dwóch biur razem z podległym zespołem (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur)
- Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura
- Ścisła współpraca ze wszystkimi działami organizacji oraz Administracją Holdingu
- Negocjacja umów z dostawcami i podwykonawcami w powierzonym obszarze
- Przygotowywanie sprawozdań, analiz i bieżących informacji o realizacji powierzonych zadań
- Udział w opracowywaniu planów pracy i sprawozdań
- Działania dodatkowe wynikające z potrzeb biznesowych w powierzonym obszarze
- Wykształcenie wyższe z zakresu: administracja, ekonomia, zarządzanie logistyka lub pokrewne
- Doświadczenie w organizacji zatrudniającej co najmniej kilkaset osób
- Minimum 3-letni staż na stanowisku kierowniczym o zbliżonym profilu
- Znajomość przepisów związanych z administracją
- Biegła znajomość języka polskiego
- Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego (lub otwartość na podniesienie znajomości języka w ciągu kilku miesięcy do poziomu swobodnej komunikacji biznesowej)
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Umiejętność współpracy z kadrą zarządzającą na szczeblu polskim i międzynarodowym
- Bardzo dobra znajomość MS Excel i umiejętność pracy z danymi liczbowymi
- Wysoko rozwinięte umiejętności: pracy na celach, zarządzania projektami, organizacji czasu i zarządzania zespołem
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę od początku zatrudnienia
- Wynagrodzenie zasadnicze i motywujący system prowizyjny
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport)
- Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie w bardzo dobrej atmosferze
- Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości