Grecos to jeden z czołowych touroperatorów na polskim rynku turystycznym, specjalizujący się w organizowaniu Wielkich Greckich Wakacji. Podczas 18 sezonów zaufało mu ponad milion klientów. Firmę wyróżnia pełne pasji podejście do turystyki, a przede wszystkim do Grecji, która stanowi największą część jej oferty. To marka, która nieodłącznie kojarzona jest z tym krajem.
Grecos zatrudnia ponad 100 pracowników w poznańskiej centrali oraz ponad 200 na stanowiskach sezonowych na wakacyjnych destynacjach.
Yield Manager to osoba analityczna w zespole produktu, która jest odpowiedzialna za maksymalizację przychodów poprzez zarządzanie ceną bazując na bieżących analizach sprzedaży, przychodów, marż i cen konkurencji. Odpowiada za wypełnienie miejsc w hotelach i samolotach poprzez efektywną współpracę z kontrahentami w zakresie optymalizacji pojemności oraz pozyskiwania zniżek.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
W sezonie letnim praca również w weekendy (dyżury weekendowe w godzinach 9:00-17:00 raz na 6 tygodni).
- zarządzanie marżą poprzez bieżące kształtowanie ceny,
- udział w procesie modelowania oferty,
- odpowiedzialność za wypełnienie kontraktów hotelowych i lotniczych,
- odpowiedzialność za pełną dostępność aktualnej oferty,
- udział w planowaniu i realizacji akcji promocyjnych.
- min. 1 rok doświadczenia w turystyce w dziale pricingu, yield lub produktu u innego TO, w linii lotniczej lub w hotelarstwie,
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
- bardzo dobra znajomość MS Excel, biegłość w nauce systemów rezerwacyjnych
- umiejętność analizowania danych oraz optymalizacji wskaźników,
- umiejętności handlowe, analityczne i numeryczne,
- dokładność, dobra organizacja pracy
- zorientowanie na szukanie rozwiązań
- samodzielność, dokładność oraz umiejętność działania pod presją czasu,
- proaktywne podejście.
- samodzielną i ambitną pracę w Centrali u jednego z czołowych polskich touroperatorów,
- pracę w doświadczonym gronie specjalistów (back office),
- umowę o pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie ,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
- bogaty pakiet socjalny,
- zniżki na wyjazdy zagraniczne dla Ciebie i Twoich najbliższych,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
- pracę w modelu hybrydowym – praca w biurze w Poznaniu połączona z pracą zdalną z każdego miejsca na świecie,
- system motywacyjny powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych.