Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Business Development Manager

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
  • Menedżer / Menedżerka projektów IT

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager ds. zakupów

Staff Partners
Poznań
8 000 - 10 000 zł brutto/mies.
ekspert / kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
788 dni temu

Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Manager ds. zakupów
Miejsce pracy: Poznań

Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych w celu wyboru dostawców/ wykonawców dla podległych kategorii zakupowych do momentu obustronnego podpisania umowy/ aneksu/ porozumienia, a w szczególności:

  • Weryfikacja i uzgadnianie dokumentów przygotowywanych przez Klientów Wewnętrznych dla postepowań przetargowych
  • Zbieranie potrzeb spółek w powierzonych kategoriach zakupowych,
  • Negocjowanie cen i warunków dostaw i realizacji umów z dostawcami i podwykonawcami,
  • Realizacja postępowań zakupowych poprzez platformę zakupową/przetargową
  • Analizę i ocenę ryzyk zakupowych dla prowadzonych postępowań przetargowych,
  • Zawieranie umów indywidualnych i ramowych dla spółek Grupy, terminowe przygotowanie oraz zawieranie umów oraz aneksów,
  • Nadzór nad reklamacjami w ramach zawartych umów/ porozumień,
  • Analiza umów globalnych (zawieranych na poziomie Centrali we Francji) i rekomendacje możliwości wdrożenia  w Spółkach grupy VE w Polsce,
  • Bieżąca analiza kosztów i planowanych wydatków  dla podległych kategoriach zakupów,
  • Wypracowanie oszczędności zgodnie z przyjętym planem dla działu zakupów centralnych,
  • Wypracowanie i wdrożenie wspólnej strategii zakupów dla podległych kategorii zakupów,
  • Analiza rynku dostawców i podwykonawców, analiza trendów rynkowych, nadzorowanie oceny dostawców, badanie i wyszukiwanie nowych potencjalnych rynków zakupów,
  • Min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Kupca w dziale zakupów lub w dziale technicznym związane z analizą lub kontrolą wydatków,
  • Praktyczna znajomość wypracowywania i wdrażania strategii zakupowych w wybranym obszarze kosztowym,
  • Umiejętności analityczne z dobrą znajomością MS Office i aplikacji google
  • Umiejętność formułowania wniosków, rekomendacji w oparciu o przeprowadzone analizy,
  • Umiejętność inicjowania zmiany, umiejętność kierowania projektami,
  • Bardzo dobra znajomość i umiejętność wykorzystania technik negocjacji,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej w tym ustalania priorytetów oraz koordynowania prac Grup Roboczych,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • Gotowość do częstego podróżowania,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Mile widziane doświadczenie w samodzielnym udzielaniu zamówień w trybach opartych o PZP lub dla projektów z dofinansowaniem ze środków UE,
  • Znajomości rynku dostawców i wykonawców w branży energetycznej.
  • Znajomość Kodeksu cywilnego w zakresie zawierania umów,
  • Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1),
  • Dobra organizacja pracy i otwartości na współpracę i prace zespołową,
  • Mile widziane doświadczenie w Zespole Centralnych zakupów.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość pracy hybrydowej - 2 dni w biurze, 3 dni zdalnie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
  • Benefity: opieka medyczna ze stomatologiem, ubezpieczenie NNW opłacane przez pracodawcę,
  • Dodatkowy dzień wolny - 14 sierpnia,
  • Lokalizację biura : Warszawa, Poznań lub Łódź,
  • Interesującą i samodzielną pracę w zaangażowanym i ambitnym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Staff Partners

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.

Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.

Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.

Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Business Development Manager

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
  • Menedżer / Menedżerka projektów IT

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...