![](/img/firma/templates/181027/24125/alma_top.jpg)
ALMA MARKET S.A. to notowana na giełdzie spółka posiadająca sieć delikatesów, oferujących między innymi produkty segmentu superpremium.
Manager ds. Programu Lojalnościowego
Nr ref.: 0316/2016/MAR
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania:
- wykształcenie wyższe o profilu: marketing, zarządzanie, PR, ekonomia
- doświadczenie zawodowe w dziale marketingu, na samodzielnym stanowisku, w zakresie obsługi i działania programu lojalnościowego
- doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji skutecznych kampanii, projektów marketingowych i promocji z wykorzystaniem programów lojalnościowych
- umiejętności analityczne: doświadczenie w przygotowaniu raportów, analiz danych
- bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word, Power Point) ; znajomość obsługi systemów IT służących obsłudze programu
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne na wysokim poziomie
Zakres obowiązków:
- nadzór nad sprawnym, bieżącym działaniem programu lojalnościowego Spółki i obsługą klienta
- programu
- współtworzenie strategii rozwoju programu i wdrażanie przygotowanych rozwiązań
- odpowiedzialność za poszukiwanie nowych partnerów programu lojalnościowego
- dobór nowych produktów do oferty programu
- koordynacja promocji handlowych, oraz raportowanie wyników promocji
- nadzór nad poziomem zapasów magazynowych produktów z oferty programu lojalnościowego,
- wyprzedaże
- korzystanie z danych systemu SAS do tworzenia raportów, analiz oraz segmentacji bazy danych,
- odpowiedzialność za składnie zamówienia, negocjacje z dostawcami oraz podpisywanie umów
- partnerskich
- administracja stroną programu lojalnościowego
- przygotowywanie raportów budżetowych
- nadzorowanie i koordynowanie działań komunikacyjnych programu
Oferujemy: interesującą i stabilną pracę w renomowanej firmie oraz możliwość rozwoju zawodowego.