Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań zapewniających pozytywny wizerunek Spółek w mediach i opinii publicznej oraz wsparcie działalności marketingowej Spółek a w szczególności za:
- Zbudowanie i wdrożenie polityki komunikacji - 360 stopni dla spółek, zgodnie ze strategią Grupy
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Spółek oraz pozycjonowanie jej Ekspertów
- Budowanie relacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wg rocznego planu działań
- Zarządzanie media relations, w tym nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami branżowymi oraz Social Media
- Pełnienie roli koordynatora komunikacji kryzysowej, opracowywanie przekazów
- Zapewnienie kalendarza wydarzeń branżowych, w których przewidziany będzie udział reprezentacji Spółki, przygotowanie przekazów, pozycjonowania
- Udział w projektach strategicznych spółek i Grupy oraz przygotowywanie dla nich planów komunikacji i planów marketingowych, monitorowanie ich realizacji i efektów wg przyjętych KPI
- Rozpowszechnianie dobrych praktyk i norm etycznych Grupy
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi, działami Komunikacji w spółkach zależnych w Grupie w Polsce
- Zarządzanie budżetem komunikacji
- Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji
- Znajomość problematyki gospodarczej i biznesowej ze szczególnym uwzględnieniem tematów związanych z energetyką, środowiskiem i zrównoważonym rozwojem;
- Doświadczenie w zakresie komunikacji B2B
- Płynna znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność strategicznego myślenia
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Doskonałe umiejętności wyrażania się w mowie i piśmie
- Kreatywność, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
- Autonomię w realizacji powierzonych zadań
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Pracę w pełnym wymiarze godzin
- Możliwość osobistego wpływu na realizację celów biznesowych Spółki
- Atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych, w tym ubezpieczenie NNW, opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport,
- Akcjonariat pracowniczy
- System benefitów pozapłacowych
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.