Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 200 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju.
- pozyskiwanie nowych kontrahentów,
- nawiązywanie współpracy handlowej z firmami wykonawczymi, inwestorami, architektami.
- utrzymywanie wysokiego poziomu relacji współpracy handlowej,
- realizacja planów sprzedażowych,
- sporządzanie ofert handlowych,
- kompletowanie, weryfikowanie i analizowanie otrzymywanych ofert od podwykonawców oraz danych z działów przygotowania produkcji,
- analiza i monitoring rynku pod kątem przyszłych inwestycji,
- nadzór nad realizacją prowadzonej inwestycji,
- organizacja i prowadzenie dokumentacji,
- współpraca z kadrą zarządzającą,
- raportowanie zgodnie z procedurą firmy.
- umiejętność wyznaczania i koncentracji na celach sprzedażowych,
- doświadczenie w pozyskiwaniu nowych Kontrahentów,
- doświadczenie min. 3-letnie w Dziale Sprzedaży
- doświadczenie przy prowadzeniu inwestycji oraz prac związanych z wykończeniem wnętrz,
- znajomość branży meblowej, kontraktowej, inwestycyjnej - mile widziane
- wykształcenie minimum średnie, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
- Prawo jazdy kat. B
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- znajomość języka angielskiego ( lub innego do weryfikacji) na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych,
- dobra organizacja pracy własnej,
- biegła obsługa programów pakietu Microsoft Office.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wyników,
- możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
- komfortowe warunki pracy w przyjaznej atmosferze,
- praca w miłym zespole,
- praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- niezbędne narzędzia pracy,
- praca stacjonarna Międzybórz /Wrocław.