Ogłoszenie numer: 421069, z dnia 2014-03-24
Firma CZERNIS jest właścicielem sieci cukierni i piekarni Czernis na terenie województwa pomorskiego. Zatrudnia łącznie ponad 100 osób. Posiada ponad 20-letnią tradycję. Od kilku lat, sukcesywnie wdraża nowoczesne systemy produkcyjne.
W bieżącym roku Firma Czernis rozpoczęła nową erę rozwoju stawiając na zarządzanie i marketing, jednocześnie pielęgnując tradycyjne receptury.
Siedziba główna firmy znajduje się w Kolbudach (6 km od Gdańska).
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Manager d/s Rozwoju i Sprzedaży
Miejsce pracy: pomorskie, Trójmiasto
Nr Ref.: praca Trójmiasto
Opis stanowiska
- Rozwijanie sieci odbiorców na terenie Trójmiasta poprzez aktywne pozyskiwanie klientów B2B (hotele, restauracje, kawiarnie);
- Obsługa aktualnych klientów i sklepów własnych;
- Dbanie o wizerunek podległych sklepów poprzez realizację standardów w zakresie VM-u i obsługi Klienta;
- Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej;
- Analiza rynku;
- Raportowanie i współpraca z Zarządem oraz pozostałymi działami.
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku handlowym;
- Umiejętność technik sprzedażowych i negocjacyjnych;
- Umiejętność współpracy z ludźmi;
- Samodzielność i komunikatywność;
- Inicjatywa i skuteczność w rozwiązywaniu problemów;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników;
- Znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności programu Excel);
- Prawo jazdy kat. B;
- Mile widziane doświadczenie w branży spożywczej, turystycznej lub hotelarskiej.
Oferujemy
- Stabilne miejsce zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie;
- System premiowy uzależniony od osiąganych wyników;
- Niezbędne narzędzia pracy - Samochód służbowy, laptop, smartfon;
- Szkolenie produktowe i wdrożeniowe;
- Możliwość rozwoju zawodowego przy tworzeniu nowego przedsięwzięcia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.