Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Contact i Call Center

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k.
Kraków
praca stacjonarna
1821 dni temu

Ogłoszenie numer: 2768927, z dnia 2019-11-25

Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy
najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów
pracowników w dużych organizacjach. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych
pracowników.


Dla naszego Klienta (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604), poszukujemy osoby do pracy na
stanowisku:

Manager Contact i Call Center

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • wdrażanie nowych projektów Contact i Call Center
  • budowanie struktur oraz zarządzanie podległymi zespołami Contact i Call Center
  • motywowanie oraz szkolenie bieżące pracowników
  • planowanie strategiczne oraz przewidywanie zagrożeń związanych z funkcjonowaniem projektów
  • realizacja wskaźników efektywności (KPI) ustalonych z klientem oraz ich weryfikacja
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy we współpracy z Klientem zewnętrznym
  • planowanie budżetu dla poszczególnych projektów Contact i Call Center
  • raportowanie wyników do przełożonych oraz zainteresowanych podmiotów zewnętrznych
  • bieżąca współpraca z Działami Firmy zapewniająca płynne funkcjonowanie projektów

Wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w zarządzaniu zespołem
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów contact i call center
  • swoboda w komunikacji w języku angielskim
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy oraz wyznaczania priorytetów
  • terminowość, systematyczność, sumienność, efektywność
  • otwartość i kreatywne podejście do nowych projektów
  • gotowość do wyjazdów służbowych
  • prawo jazdy kategorii B
  • zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do składania aplikacji

Oferujemy

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • pracę od poniedziałku do piątku
  • realny wpływ na zakres stanowiska i jego rozwój w strukturze firmy
  • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
  • dobrą i wspierającą atmosferę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...