Ogłoszenie numer: 2768927, z dnia 2019-11-25
Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy
najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów
pracowników w dużych organizacjach. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych
pracowników.
Dla naszego Klienta (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604), poszukujemy osoby do pracy na
stanowisku:
Manager Contact i Call Center
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- wdrażanie nowych projektów Contact i Call Center
- budowanie struktur oraz zarządzanie podległymi zespołami Contact i Call Center
- motywowanie oraz szkolenie bieżące pracowników
- planowanie strategiczne oraz przewidywanie zagrożeń związanych z funkcjonowaniem projektów
- realizacja wskaźników efektywności (KPI) ustalonych z klientem oraz ich weryfikacja
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy we współpracy z Klientem zewnętrznym
- planowanie budżetu dla poszczególnych projektów Contact i Call Center
- raportowanie wyników do przełożonych oraz zainteresowanych podmiotów zewnętrznych
- bieżąca współpraca z Działami Firmy zapewniająca płynne funkcjonowanie projektów
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w zarządzaniu zespołem
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów contact i call center
- swoboda w komunikacji w języku angielskim
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i umiejętność pracy w zespole
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy oraz wyznaczania priorytetów
- terminowość, systematyczność, sumienność, efektywność
- otwartość i kreatywne podejście do nowych projektów
- gotowość do wyjazdów służbowych
- prawo jazdy kategorii B
- zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do składania aplikacji
Oferujemy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- pracę od poniedziałku do piątku
- realny wpływ na zakres stanowiska i jego rozwój w strukturze firmy
- możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
- dobrą i wspierającą atmosferę