Dla Naszego Klienta, lidera z branży TSL, aktualnie poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
Manager Call center
Miejsce pracy: Katowice
Oferujemy:
- Podstawę
- System prowizyjny i premiowy
- Możliwość samodzielnego podejmowania decyzji w ramach prowadzonego projektu
- Profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów
- Samodzielność i możliwość realizowania własnych pomysłów
- Ambitne zadania, które każdego dnia będą dla Ciebie wyzwaniem
Twoje zadania:
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym
- Realizacja planów biznesowych w określonych ramach czasowych
- Rekrutacja i rozwój kompetencji doradców
- Budowanie pracy zespołowej
- Rozwijanie współpracy z partnerami biznesowymi
Oczekujemy:
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym call center
- Dobrej organizacji pracy własnej i zespołu
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Zaangażowania w wykonywane zadania
- Silnej orientacji na realizację celów
- Umiejętności pracy pod presją czasu