- Wdrażanie projektów logistycznych, w tym współpraca z IT w zakresie rozwoju oraz wdrażania nowych technologii informatycznych
- Analizowanie i monitorowanie realizacji procesów, projektów i zadań pod kątem skuteczności osiągania założonych celów
- Planowanie, bieżący nadzór, koordynowanie i kontrola realizacji procesów
- Przygotowywanie raportów i zestawień zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Zapewnienie właściwej organizacji pracy oraz skutecznego koordynowania działań operacji transportowych
- Udział w przygotowywaniu ofert handlowych oraz negocjacje z Klientem
- Posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie logistyki
- Masz doświadczenie zawodowe w obszarze gospodarki magazynowej, transportu lub logistyki
- Jesteś dobry w zarządzaniu zespołem
- Sprawnie obsługujesz program MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint
- Umiesz bardzo dobrze organizować swój dzień pracy
- Posiadasz min. 2- letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu ewidencji odpadów
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska nie jest Ci obca, ze szczególnym uwzględnieniem gospodarki odpadami
- Masz wiedzę na temat obsługi bazy BDO
- Posiadasz Prawo jazdy kat. B
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Przyjazne środowisko pracy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną i kartę sportową
Poznaj
REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa