W tej roli będziesz odpowiedzialny za wsparcie pracowników w naszym nowym biurze w Olsztynie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem, oprogramowaniem i narzędziami w miejscu pracy, a także będziesz zaangażowany w lokalną adaptację procesów zachodzących na poziomie międzynarodowym, wdrażanie nowych metod działania, ochrony danych czy oprogramowania.
Lokalizacja: Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 1
Dołącz do rodziny Transcom jako Local IT Support!
W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za:
- Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego w zakresie systemów IT hardware i software;
- Zapewnianie wsparcie w zakresie wykorzystywanych aplikacji i technologii, specyficznych dla danych projektów;
- Zapewnianie aktualizacji, bezpieczeństwa i standardów proceduralnych w zakresie systemów;
- Dbałość o komputery stacjonarne, drukarki, oprogramowanie, spis zasobów i standardowe usługi sieciowe;
- Zarządzanie i odpowiadanie za dokumentację techniczną;
- Bycie punktem kontaktu dla lokalnego biznesu we wszystkich kwestiach związanych z IT;
- Współpraca z zespołami techników znajdującymi się w innych krajach.
Korzyści dla CIEBIE!
- Przyjazne godziny pracy - praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia - sprzęt niezbędny do pracy, umową o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie;
- Pakiet benefitów - karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina, a może ubezpieczenie na życie? Dobierz sobie benefity, które Cię interesują;
- Program poleceń pracowniczych - pracuj ze znajomymi w ramach programu “Pracuj ze mną w Transcom”. Za każdego zatrudnionego pracownika z Twojego polecenia otrzymasz od 1200 zł do 3000 zł brutto! O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy;
- Rozwój - szkolenie wstępne, ale nie tylko. Możliwości awansu, platforma Transcom University, szkolenia kompetencyjne i webinary wellbeingowe są do Twojej dyspozycji! Możesz również zostać naszym Brand Ambasadorem lub wspierać działania #TranscomCares.
- Doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację - warunek konieczny;
- Doświadczenie w administrowaniu narzędziami: laptopy, stacje robocze, hardware/software, okablowanie;
- Dyspozycyjności poza godzinami pracy (w przypadku awaryjnych sytuacji);
- Dobra znajomość Service Desk, zarządzania awariami, znajomość narzędzi do zgłaszania problemów do help desk;
- Wykształcenie wyższe (Informatyka etc.);
- Dobra znajomość technologii sieciowych, telefonów komórkowych oraz sieci stacjonarnych;
- Dobra znajomość środowisk MS Windows, oraz DHCP, DNS & WINS;
- Mile widziane doświadczenie w środowisku call center, wsparcia systemów CRM;
- Zdolności organizacyjne, umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu.
Sprawdź jak wygląda życie w Transcom!
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest globalnym specjalistą Customer Experience, który dostarcza serwis w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz zarządzania kredytami poprzez sieć centrów oraz pracujących zdalnie konsultantów. 30000 specjalistów w ponad 60 centrach, w 26 krajach dostarcza serwis w 33 językach dla międzynarodowych marek z różnych sektorów branżowych.
W Polsce działamy od ponad 18 lat, w 5 lokalizacjach – Gdańsku, Poznaniu, Olsztynie, Białymstoku i Elblągu. Zatrudniamy obecnie ponad 1100 konsultantów, którzy obsługują naszych Klientów w 12 językach m.in. polskim, niemieckim, angielskim, francuskim i językach skandynawskich.