GEODIS to światowy lider w dziedzinie transportu i logistyki, od ponad 100 lat wspiera Klientów, oferując szeroki wachlarz rozwiązań transportowo-logistycznych. Wizja GEODIS to partnerstwo na rzecz rozwoju Klientów. Osiągamy to poprzez sprawdzone specjalistyczne doświadczenie w pięciu wzajemnie uzupełniających się liniach działalności: Supply Chain Optimization, Freight Forwarding, Contract Logistics, Distribution & Express oraz Road Transport. Jesteśmy obecni w 120 krajach, zatrudniając około 41 000 pracowników. W Polsce dynamicznie rozwijamy swoją działalność, zatrudniając ponad 300 pracowników w 8 lokalizacjach.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Lider Zespołu
Miejsce pracy: Stryków
Do obowiązków pracownika należy:
- Zarządzanie pracą podległych pracowników.
- Dbanie o jakość i terminowość usług.
- Realizacja procesu przyjęcia i wydania towaru.
- Kontrola załadunków, analiza i kontrola codziennej realizacji zleceń – raportowanie do przełożonego.
- Pomoc w organizacji i nadzór nad procesem logistycznym.
- Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa.
- Nadzór na dokumentacją magazynową i jej archiwizacja.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum rok.
- Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office.
- Doświadczenie w obsłudze systemów magazynowych.
- Predyspozycje do zarządzania pracownikami.
- Uprawnienia do obsługi wózków widłowych 2WJO.
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej 6:00-14:00, 14:00-22:00, poniedziałek - piątek.
Zapewniamy:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie z kapitałem francuskim.
- Możliwość rozwoju zawodowego w branży logistycznej
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające.
- Kartę MultiSport w wielu wariantach do wyboru.
- Szeroki pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Ubezpieczenie na życie dla Pracowników i ich Rodzin.
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (który obejmuje min.: wczasy pod gruszą oraz dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci i młodzieży, bony na święta).
- Świeże owoce w każdy wtorek.
- Ciekawe eventy i wyjazdy integracyjne.