Najnowsze oferty pracy

  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider Zespołu Sprzedażowego

Armatis-LC Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2809 dni temu

Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.

 

W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy osób na stanowisko:

Lider Zespołu Sprzedażowego
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 11/TLZ/KR/10

Zakres zadań:

  • Zarządzanie zespołem Konsultantów Telefonicznych (15 osób)
  • Zarządzanie podległym zespołem poprzez min. monitorowanie efektywności pracy oraz definiowanie kierunku działania zespołu
  • Przeprowadzanie coachingów, monitoringów, re-treningów mających na celu podwyższenie
  • wskaźników sprzedaży i realizację celów kampanii
  • Sporządzanie raportów
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem zlecającym realizację projektu
  • Dbanie o przyjazną atmosferę pracy w podległym zespole

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w branży Call Center w Obsłudze Klienta – min. 1 rok
  • Znajomość branży media, bank assurance
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i stresu
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość języka francuskiego – mile widziana
  • Dobra znajomość MS Office w szczególności programu Excell

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dofinansowanie do programów sportowych
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej organizacji,
  • Unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
 

Podobne oferty

  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...