Praca w Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Iłżeckiej 24F w Warszawie.
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel;
- mile widziana wiedza w zakresie Visual Basic i my SQL;
- mile widziane doświadczenie w pracy w Contact Center lub na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem;
- komunikatywność, kreatywność oraz samodzielność;
- umiejętność przewidywania i szybkiego reagowania.
- koordynacja pracy pięcioosobowego zespołu analityków (rozdzielanie zadań i rozliczanie z ich wykonania, tworzenie grafików dla zespołu);
- raportowanie aktywności obszaru Contact Center;
- prognozowanie telefonów przychodzących i estymacja podstawowych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe;
- tworzenie i generowanie raportów cyklicznych oraz raportów ad hoc;
- wsparcie raportowe dla innych działów współpracujących z Contact Center;
- optymalizacja istniejących rozwiązań raportowych oraz dostosowywanie ich do bieżących potrzeb Contact Center;
- udział w projektach rozwoju systemów wspierających procesy obsługowe.
- Opieka Medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Nauka języka angielskiego
- Rozwój zawodowy
- Praca w przyjaznej atmosferze
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.