Misją Westwing jest inspirowanie i czynienie każdego wnętrza piękniejszym. Za pośrednictwem branży eCommerce pragniemy wprowadzić wyjątkowość do domów ponad miliona Naszych Klientów w aż 11 krajach. W ciągu 9 lat na rynku udało nam się osiągnąć roczny obrót w wysokości 267 milionów euro. Przed nami jest jeszcze więcej wyzwań i możliwości!
Sekretem naszego sukcesu jest zespół Westwing. Ponad 1300 jego członków nieustannie łączy kreatywność i styl z innowacyjną technologią oraz solidnymi zasadami biznesowymi. Jesteśmy dumni ze współpracy z niezwykłymi i inspirującymi ludźmi, których wyróżnia inteligencja, poczucie humoru, ambicja, otwartość na wyzwania branży i pragnienie zmieniania jej przyszłości.
Myślisz, że mógłbyś zostać częścią takiego zespołu?
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie pracą zespołu w naszym Centrum Logistycznym w Robakowie, k. Poznania.
Na stanowisku Lidera Zespołu (k, m) na dziale Klaryfikacja będziesz dbał/ dbała o zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, poprzez zarządzanie zespołem, obsługującym niestandardowe dostawy.
- zarządzanie pracą zespołu w obrębie zmiany oraz optymalne wykorzystanie czasu pracy podległych pracowników
- obsługa problematycznych dostaw, wydzielonych z procesu i rozwiązywanie problemów z nimi związanych, zapewniając wysokiej jakości obsługę klienta;
- współpraca z zespołami zlokalizowanymi w niemieckiej i polskiej centrali w celu wyjaśnienia rozbieżności w dostawach oraz danych produktów;
- planowanie pracy, ustalanie priorytetów i delegowanie zadań
- motywowanie i szkolenie pracowników
- kontrola i analiza wskaźników wydajności pracy zespołu
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i PPOŻ oraz obowiązujących procedur operacyjnych i jakościowych
- optymalizacja procesów logistycznych oraz efektywne zarządzanie przestrzenią magazynową
- planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej przygotowywanie grafików i planów urlopowych
- co najmniej 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem (min. 4 pracowników)
- Język angielski na poziomie co najmniej B1
- umiejętność stawiania w pierwszej kolejności satysfakcji klienta
- umiejętność rozwiązywania trudnych, nieoczekiwanych problemów
- umiejętność przekazywania wiedzy, szkolenia i rozwoju zespołu
- umiejętność szybkiego reagowania i rozwiązywania bieżących problemów operacyjnych
- umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu
- rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej
- wykazywanie inicjatywy i nastawienie na realizację celów
- umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych zadań
- możliwość pracy w międzynarodowej firmie z zespołami z innych części świata
- bogaty pakiet socjalny (m.in. bezpłatną prywatą opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty Multisport, zniżki na zakupy w Westwing)
- pracę w systemie zmianowym
- możliwy bezpłatny transport autobusem pracowniczym z Poznania, Śremu, Środy Wielkopolskiej i Gniezna