Duchem naszej firmy jest inicjatywa i przedsiębiorczość. We wszystkim co robimy widać wiarę, że każdy
jest kowalem swego losu i że jak się bardzo chce, to nie ma granic.
Dlatego jesteśmy ważnym graczem na rynku TSL i dlatego wybijamy się ponad przeciętność.
Jesteśmy jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm spedycyjnych w Polsce.
Szukamy pracowników, którzy wierzą w to co my - wierzą, że można...
Masz szansę podjąć wyzwanie i dołączyć do naszego zespołu jako:
Lider Zespołu Contact Center ze znajomością jęz. francuskiego i/ lub niemieckiego
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
- Trzymiesięczny program adaptacyjny Onboarding in Optima dla nowych pracowników
- Umowę o pracę oraz bogaty pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Szkolenia językowe oraz zawodowe
Opis stanowiska:
- Pomoc w tworzeniu nowego projektu Contact Center
- Dbanie o jak najlepsze rezultaty pracy zespołu Konsultantów
- Udzielanie wskazówek i wspieranie zespołu w prowadzonych projektach (badanie satysfakcji Klientów z oferowanych usług, monitoring płatności itp.)
- Monitorowanie oraz poprawianie jakości rozmów prowadzonych przez Konsultantów
- Sporządzanie raportów oraz sprawozdań dotyczących pracy Call Center
Wymagania:
- Znajomość jęz. francuskiego i/ lub niemieckiego na poziomie min. B2
- Znajomość jęz. angielskiego na poziomie min. B2
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w obsłudze klienta
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00