Arteria S.A. jest liderem rynku w obszarze sprzedaży i utrzymania Klienta realizowanym w modelu BPO. Dysponuje największym komercyjnym Contact Center w Polsce liczącym ponad 2000 stanowisk telemarketingowych. Posiada własne innowacyjne technologie informatyczne, interaktywne i mobilne rozwiązania.
W ramach rozwoju firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
W ramach rozwoju firmy
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Lider zespołu Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Kompleksowe zarządzanie zespołem:
- planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
- udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
- Realizowanie celów:
- odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy
- Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
- Skupienie na doskonaleniu:
- poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym/obsługowym/back office, mile widziany zespół call center
- silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
- umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
- zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
- dobrze rozwinięte zdolności analityczne
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
- samodzielność w działaniu
- fajną atmosferę pracy
- świetną lokalizację biura w samym centrum Warszawy