Jabil jest jednym z największych światowych producentów elektroniki na zlecenie. Działamy w branżach: elektroniki użytkowej, telekomunikacji, motoryzacyjnej, medycznej, komputerowej oraz energii odnawialnej. Firmę cechuje dbałość o rozwój pracowników, silna pozycja finansowa, najnowsze technologie.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kierowanie i koordynowanie pracy podległemu zespołowi z Działu Zakupów. Będzie wspierała rozwój i realizację strategii zarządzania łańcuchem dostaw.
-
Zarządzanie i administrowanie podległym zespołem zakupowym
-
Koordynacja działań związanych z opracowywaniem i wprowadzaniem strategii i polityki zakupowej
-
Koordynacja zaopatrzenia produkcji w materiały BOM-owe
-
Optymalizacja poziomu zapasów
-
Przygotowywanie raportów i analiz
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C)
-
Minimum trzyletnie doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale Planowania lub Zakupów
-
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz systemu operacyjnego typu ERP
-
Odporność na stres i chęć do pracy nad problemem, aż do jego rozwiązania
-
Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
-
Pracę umożliwiającą realizację własnych pomysłów i rozwiązań
-
Udział w projektach w międzynarodowym środowisku
-
Dostęp do nowoczesnych technologii
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz świadczenia dodatkowe
- Pomoc przy relokacji