IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
Lider PMO
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: [1340] A
Nr Ref.: [1340] A
Zadania:
- wsparcie Dyrektora Jednostki w funkcjach raportowych i administracyjnych
- sporządzanie raportów, zestawień oraz prezentacji na potrzeby jednostki (projektowe, audytowe)
- nadzór nad dokumentacją jednostki, projektową
- organizacja spotkań
- identyfikacja i monitorowanie ryzyk, wsparcie analizy, monitorowanie planów zaradczych
- budowanie i utrzymywanie spójnej komunikacji w zespole (roadmapy, materiały na ciała decyzyjne i inne spotkania Dyrektora jednostki „na żądanie”, cykliczna komunikacja do interesariuszy, wsparcie w raportowaniu statusowym, notatki ze spotkań (poziom taktyczny i strategiczny – np. Komitet Sterujący, rozliczanie akcji)
- czynności administracyjne (m.in. wyjaśnianie rozbieżności w związku z obecnością w pracy dla FTE, obsługa wniosków o dostępy, karty)
- realizacja innych zadań wskazanych przez Dyrektora Jednostki lub osoby upoważnione
Wymagania:
- wysoka kultura osobista
- duża odporność na stres
- komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy z informacją zwrotną
- wyciąganie wnioski z porażek i sukcesów
- nastawienie na samodzielne doskonalenie jakości pracy własnej i realizowanych procesów
- wysokie umiejętności komunikacyjne – formułowania jasnych i zwięzłych komunikatów do materiałów decyzyjnych (dostosowanie języka komunikacji i dobór informacji do poziomu zarządczego) oraz komunikacji wewnątrz organizacji
- umiejętności organizacyjne, pozwalające samodzielnie zaplanować i zrealizować zadanie (np. przeprowadzenia analizy rekomendacji ze zrealizowanego audytu i doprowadzenie do realizacji ustalonych w związku z tym akcji)
- umiejętność przygotowania materiałów projektowych (raporty, prezentacje, notatki, analizy itp.)
- elastyczny czas pracy
- język angielski zaawansowany w mowie i piśmie (częste spotkania po angielsku, notatki i prezentacje po angielsku, tłumaczenia materiałów na język angielski)
- doświadczenie w pracy w narzędziach Microsoft Office
- sprawność w przygotowywaniu materiałów, prezentacji
- mile widziane doświadczenie we wsparciu/realizacji dużych programów transformacyjnych lub ścieżek wdrożeniowych