LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Dla naszego klienta, prowadzimy obecnie proces rekrutacji do nowo otwieranej fabryki pod Goleniowem. Przedsięwzięcie to zakłada transfer części zakładu produkcyjnego ze Szwajcarii i otwarcie polskiego wydziału na powierzchni ponad 26.000 m2.
Lokalizacja: Łozienica k. Goleniowa (woj. zachodniopomorskie)
OBOWIĄZKI:
- Nadzór nad pracą zespołu
- Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
- Przydzielanie zadań i kontrola realizacji celów
- Raportowanie wyników
- Ciągłe doskonalenie procesu
WYMAGANIA:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;
- Uprawnienia do obsługi wózka jezdniowego
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego lub niemieckiego
- znajomość systemu klasy ERP (mile widziana Axapta)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
- Podstawowa znajomość Lean manufacturing
- Wiedza na temat milk run mile widziane
OFERUJEMY:
- Udział w projekcie typu greenfield, uruchomienie od podstaw nowego zakładu produkcyjnego
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Zatrudnienie w nowoczesnej organizacji mocno nastawionej na ludzi i rozwój