Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego,
- Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza danych sprzedażowych w celu kreowania nowych baz sprzedażowych,
- Zarządzanie kampaniami sprzedażowymi, a także definiowanie i kontrolowanie warunków otrzymywanych baz sprzedażowych,
- Monitoring pracy zespołu i zarządzanie ruchem na infolinii. Delegowanie zadań pracownikom zespołu oraz ich egzekwowanie,
- Przygotowywanie grafików, koordynowanie planów urlopowych, organizacja zastępstw,
- Przygotowywanie i prezentacja raportów sprzedażowych, analiza statystyk w celu osiągania określonych wyników sprzedażowych,
- Rekrutacja i onboarding nowych pracowników.
Nasze oczekiwania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- Realizacja celów biznesowych poprzez: dbanie o realizację planów sprzedażowych, usprawnianie procesów sprzedaży i obsługi Klienta,
- Orientacja na cel zespołu sprzedażowego,
- Doświadczenie sprzedażowe poparte wynikami – chcemy, żebyś był/a dla swojego zespołu autorytetem,
- Inicjatywa w działaniu, poczucia sprawczości, optymizmu, wytrwałości w dążeniu do celu, otwartości na nowe wyzwania,
- Umiejętności budowania dobrych relacji w zespole, motywowanie, wspieranie, ciągły rozwoju członków Twojego zespołu oraz promowanie ich talentów w organizacji,
- Umiejętność udzielania informacji zwrotnej i otwartości na jej otrzymywanie,
- Nastawienia na budowanie dobrych relacji we współpracy z pracownikami innych działów,
- Dotrzymywanie terminów i punktualność,
- Konsekwencja i samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- Przestrzeganie zewnętrznych i wewnętrznych procedur w zakresie etyki sprzedaży i obsługi Klienta,
- Znajomość zasad funkcjonowania i obsługi systemów telekomunikacyjnych w call center,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności Excel,
- Wiedza z zakresu prawa pracy - niezbędna do zarządzania zasobami ludzkimi.
Oferujemy:
- Bezpieczne środowisko pracy wspierające Twój rozwój,
- Wsparcie zespołu trenerów w zakresie: przygotowania do pracy na stanowisku Lidera oraz w bieżących sprawach zespołu,
- Stawiamy na współpracę i dobre relacje, nie na rywalizację. Będziesz pracować w zespole, który wspiera się w dążeniu do wspólnego celu,
- Twoje zdanie będzie mieć znaczenie przy ustalaniu celów i będą one SMART,
- Możliwość testowania nowych rozwiązań w zakresie obsługi Klienta (w tym rozwiązań technicznych, procesowych, nowych partnerów etc.). Będziesz mieć realny wpływ na procesy obsługiwane przez Twój zespół i wybór narzędzi pracy,
- Pracę w trybie hybrydowym,
- Umowę o pracę oraz motywujący system wynagrodzeń (podstawa + premia obliczana na podstawie wyników Twojego zespołu),
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników,
- Benefity: opieka medyczna enel-med, karta Multisport, platforma kafeteryjna, wczasoumilacz, dwie godziny dla rodziny, dwa dodatkowe dni urlopu za wykorzystany urlop w 2024 r. oraz dodatkowe dwa dni urlopu wg. stażu pracy,
- Wygodna lokalizacja biura przy Polu Mokotowskim.
Etapy Rekrutacji
- 1 etap - spotkanie z HR
- 2 etap – wykonanie zadania rekrutacyjnego
- 3 etap - spotkanie w biurze
- 4 etap – Assessment Center