Career Opportunities
at Amazon
- Tworzenie i promowanie kultury bezpiecznej pracy poprzez aktywne poszukiwanie możliwości poprawy bezpieczeństwa w całym dziale
- Dbałość o realizację zamówień klientów zgodnie ze wskazówkami jakości
- Stałe przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu i pracownikom magazynowym kluczowych informacji dotyczących zmiany
- Korygowanie przydziału zadań pracownikom działu w trakcie zmiany tak, aby zrealizować założony plan przy uwzględnieniu jego bieżących zmian
- Wykonywanie poleceń przełożonego oraz eliminacja przeszkód wpływających na wyniki zmiany
- Współpraca z działami wspierającymi i/lub innymi działami w rozwiązywaniu problemów oraz zaspokajaniu potrzeb w kluczowych obszarach decydujących o wynikach, np. w zakresie gotowości obszarów procesowych, 5S, szkoleń BHP
- Pomoc w realizacji zamówień klientów przez bezpośrednie pracę w procesie
- Przekazywanie pracownikom informacji zwrotnej i coachingu w zakresie wydajności, jakości pracy oraz bezpieczeństwa
- Pogłębianie wiedzy merytorycznej w zakresie wszystkich procesów operacyjnych Centrum logistyki e-commerce
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (CEFR B1)
- Znajomość obsługi komputera
- Znajomość Pakietu (MS Office, Word, Excel),
- Dobra znajomość języka angielskiego CEFR B2
- Podstawowa znajomość metodologii Lean
- Dbałość o szczegóły
- Zdolność do analizowania procesów operacyjnych i znajdowania sposobów na pokonywanie trudności z nimi związanych