- Doświadczenie zawodowe: Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami związanymi z komunikacją, w tym projektami cross-obszarowymi.
- Strategia komunikacji: Doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych, szczególnie w obszarze innowacji.
- Komunikacja cyfrowa: Znajomość narzędzi komunikacyjnych, w tym mediów społecznościowych oraz umiejętność tworzenia treści angażujących odbiorców.
- Umiejętności interpersonalne: Doskonałe umiejętności negocjacyjne oraz zdolność do efektywnej współpracy z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
- Analiza i badania: Znajomość metod badawczych oraz umiejętność analizy danych w celu oceny efektywności działań.
- Zarządzanie wiedzą: Umiejętność tworzenia i aktualizacji dokumentacji oraz zarządzania bazą wiedzy.
- Tworzenie treści: Umiejętność pisania i redagowania treści w różnych formatach, a także znajomość narzędzi graficznych.
- Promocja innowacji: Zdolności do planowania i wdrażania działań promujących innowacyjne projekty oraz angażujących pracowników w proces innowacji.
- Język angielski: Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
Orange Innovation koncentruje się na badaniach i rozwoju innowacyjnych technologii oraz usług telekomunikacyjnych. Zajmujemy się tworzeniem nowych rozwiązań w obszarach takich jak IoT, sztuczna inteligencja, czy cyfrowe usługi dla klientów.
Poszukujemy osoby, która zadba o jakość komunikacji i umożliwi naszym klientom sprawniejsze dowiadywanie się o naszych działaniach.
- Zarządzanie projektami: Prowadzenie projektów cross-obszarowych oraz monitoring wybranych projektów, w tym postępy w realizacji, rezultaty i potencjalne korzyści.
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi: Współpraca z partnerami zewnętrznymi, takimi jak agencje PR, firmy konsultingowe i organizacje branżowe, w celu realizacji projektów.
- Badania i analiza: Współpraca w zakresie planowania i realizacji badań pod kątem badania percepcji innowacyjności firmy oraz ocena rezultatów działań komunikacyjnych i analizowanie ich efektywności.
- Zarządzanie bazą wiedzy: Przygotowywanie i aktualizacja portfolio rozwiązań, zawierającego opisy projektów, case studies, referencje i inne materiały marketingowe.
- Strategia komunikacji: Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji w zakresie innowacji, która ma na celu budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynku i w Grupie Orange.
- Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna: Współpraca z obszarem CSR, obszarem Komunikacji oraz innymi, w celu budowania koncepcji i wdrażania działań na rzecz komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (m.in. social media, strona www itd.).
- Tworzenie treści i oprawa graficzna: Opracowywanie atrakcyjnych i angażujących treści w różnych formatach (prezentacje, artykuły, opisy projektów, wideo).
- Promocja innowacyjności: Planowanie i wdrażanie działań, które mają na celu promocję innowacyjnych pomysłów, projektów i rozwiązań oraz angażują pracowników w proces innowacji.
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
KIM JESTEŚMY?Jesteśmy firmą, w której najważniejsi są ludzie! Atmosfera wzajemnego wsparcia i jasna, bezpośrednia komunikacja pozwalają nam ciągle się rozwijać.W Orange Polska osiągnęliśmy już wiele - jesteśmy liderem na polskim rynku telekomunikacyjnym. Jako jedyny operator oferujemy kompleksowe rozwiązania dostępne w całym kraju. I ciągle sięgamy po więcej!PRACUJ Z NAMI!Przełącz się na przyszłość!Praca w Orange Polska to atrakcyjne warunki zatrudnienia, bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych. To także nowoczesna, zróżnicowana oferta rozwojowa i szkoleniowa. Dlaczego warto dołączyć do Orange Polska? Lista powodów jest długa!- praca z profesjonalistami,- nowe technologie, innowacyjne rozwiązania,- ciekawość i pasja, która towarzyszy codziennym zadaniom,- inspirujące otoczenie i możliwość uczenia się od najlepszych,- czas wolny, który masz dla siebie - szanujemy Twoje pasje, życie rodzinne i prywatne doświadczenia,- Pracowniczy Program Emerytalny - dodatkowe 7% wynagrodzenia brutto odkładane na przyszłość.U nas masz gwarancję umowy o pracę, a wynagrodzenie zawsze trafi do Ciebie na czas. Nagradzamy indywidualne osiągnięcia naszych pracowników! Pomożemy Ci odkryć i rozwinąć Twój talent. Prowadzimy specjalnie zaplanowane programy szkoleniowe i udostępniamy bazę profesjonalnie przygotowanych szkoleń e-learningowych, które będą do Twojej dyspozycji.W Orange Polska gramy zespołowo. Dajemy przestrzeń do inicjatywy, dzielenia się pomysłami i opiniami. Prowadzimy także rekrutacje wewnętrzne, które są możliwością awansu i rozwoju w nowych obszarach firmy.KOGO SZUKAMY?Chcesz połączyć swoją pasję z rozwojem zawodowym i znaleźć się w otoczeniu, w którym wiele się zmienia i w którym Ty sam wiele zmienisz?Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu i przekonaj się, że to możliwe. Wybierz spośród 20 różnych obszarów działania. Sprawdź, kogo szukamy i daj nam się poznać.