Jesteś duszą towarzystwa i uwielbiasz kontakt z ludźmi? Zawsze dostrzegasz, jeśli ktoś potrzebuje pomocy? Szukasz pracy, w której wykorzystasz swoje predyspozycje i rozwiniesz umiejętności, które przydadzą się w wielu sytuacjach? A może masz ochotę sprawdzić, czy naprawdę pracujemy ramię w ramię, zespołowo, jak często mówią nasi pracownicy? Dołącz do naszego zespołu, liczącego już ponad 25 tysięcy osób!
Bezpieczeństwo
Zacznijmy od najważniejszego: bezpieczeństwo naszych kandydatów i pracowników jest dla nas priorytetem. W związku z tym w restauracjach stosujemy obecnie zaostrzone środki bezpieczeństwa, a Twoja rekrutacja może mieć formę rozmowy telefonicznej / wideo. Nawet jeśli to dla Ciebie nowość, spokojnie - przed rozmową prześlemy Ci dodatkowe materiały, które pozwolą Ci przygotować się do takiego procesu.
- Pełnisz funkcję ’managera sali’. Obserwujesz sytuację, kierujesz przepływem gości, pomagasz w złożeniu zamówienia, zarządzasz pracą osób dbających o czystość sali.
- Jesteś pierwszym kontaktem dla gości w razie jakichkolwiek problemów - starasz się je przewidywać i rozwiązywać, najlepiej zanim się pojawią.
- Dbasz o świetną atmosferę w restauracji, rozmawiasz z gośćmi, upewniasz się, że wszyscy czują się u nas dobrze.
- Jesteś najlepszym ambasadorem naszej marki - znasz nasze produkty, historię i kulturę McDonald’s.
W McDonald’s promujemy kulturę równych szans zatrudnienia. Angażujemy się w tworzenie otwartego i integrującego środowiska pracy, w którym różnorodność zespołu jest jego wartością, a wszyscy pracownicy traktowani są z godnością i szacunkiem.
- Otwartość, komunikatywność i empatia - na tym stanowisku to podstawa. Potrzebujesz ich, pracując w stałym kontakcie z naszymi gośćmi i resztą zespołu restauracji.
- Bardzo ważna jest umiejętność zarządzania. Ruch w restauracji bywa nieprzewidywalny, a Twoim zadaniem będzie sprawne nim zarządzanie, aby goście poczuli naszą gościnność.
- Przyda Ci się znajomość języka angielskiego - z naszych restauracji korzystają również goście zagraniczni i będzie świetnie, jeśli będziecie się mogli dogadać.
- Masz energię i potrafisz się nią dzielić z innymi.
- Jak w każdej restauracji konieczne jest posiadanie badań sanitarno-epidemiologicznych (jeśli ich nie masz, będziesz mieć czas, żeby je zrobić).
- Damy Ci jasną (i w wielu przypadkach bardzo szybką) ścieżkę awansu. Ze stanowiska Lidera Gościnności możesz dalej awansować w strukturach restauracji (na managera zmiany, kierownika lub jego zastępcę, szefa jednej z funkcji: technologie, rozwój ludzi, jakość i obsługa gości) lub do struktur biurowych. Możesz więc wybrać ścieżkę liderską lub ekspercką - w zależności od Twoich preferencji.
- Jesteśmy mistrzami szkolenia. Nauczymy Cię wszystkiego, co musisz wiedzieć o zarządzaniuróżnymi obszarami restauracji i zespołem. Umiejętności rozwiniesz zarówno poprzez pracę, jak i w czasie specjalnych warsztatów i szkoleń.
- Ta oferta nie byłaby tak dobra, gdyby nie nasza legendarna atmosfera. Poczujesz się z nami, jak wśród dobrych znajomych. Do tego zawsze możesz liczyć na wsparcie przełożonych i kolegów. Serio, pracujemy ramię w ramię.
- Jeśli tylko chcesz, pogodzisz pracę z innymi zobowiązaniami. Nauka lub studia, opieka nad dziećmi lub wnukami, a może po prostu czasochłonne hobby? Od tego jest nasz elastyczny grafik!
- Wiemy, że bezpieczeństwo to podstawa: zapewniamy więc umowę o pracę (tak, każdemu), kasę/wypłatę zawsze na czas i stabilne miejsce pracy.
- Do wynagrodzenia dokładamy: bonifikartę (znajomi i rodzina na pewno ucieszą się, kiedy wspólnie wpadniecie na burgera i… zapłacicie mniej), opiekę medyczną, zniżki pracownicze (z nich skorzystasz w godzinach pracy), a także dostęp do takich benefitów jak ubezpieczenie grupowe, karta sportowa i pakiet kulturalny na atrakcyjnych warunkach